Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

aaahaaa

Redigerat av ewroL
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Precis!

Jag har då pysslat med en video till en gammal låt Now And Then.

Neosus är också med på ett hörn!

Det är en bra låt med många olika partier. Psykedelisk poprock tror jag. Skulle själv spela in enklare sång och verkligen försöka sätta den hundra. Nu tycker jag att det blir lite rörigt men det kan bero på att vi har lyssnat på olika sorters musik och har våra influenser från olika håll.

Gitarrerna är bra som vanligt.

Redigerat av Quetzalcoatl
Postat

Skapligt avslutningsvarv av tjejen i rött.

Postat

Nån som vet hur det är med att tända rökelse inomhus. Det är väl inte samma sak som med tobak? Det behövs väl ingen sanering efter man flyttat... ?

Postat

Nån som vet hur det är med att tända rökelse inomhus. Det är väl inte samma sak som med tobak? Det behövs väl ingen sanering efter man flyttat... ?

Ingen aning. Kan det inte sprida sig som cigarettrök så grannarna blir irriterade?

Postat

Det är en bra låt med många olika partier. Psykedelisk poprock tror jag. Skulle själv spela in enklare sång och verkligen försöka sätta den hundra. Nu tycker jag att det blir lite rörigt men det kan bero på att vi har lyssnat på olika sorters musik och har våra influenser från olika håll.

Gitarrerna är bra som vanligt.

Tack för tycke och feedback Q! Känner nog också att jag kunde sjungt "rakare" om jag spelat in den igen 🙂

Postat

Tack för tycke och feedback Q! Känner nog också att jag kunde sjungt "rakare" om jag spelat in den igen 🙂

Och jag som tänkte att du skulle bli förbannad. Jag tyckte om introt också som visade sig va en del av själva låten. Vad hade Neosus gjort?

Postat

Jag har mixat låten och om jag inte minns fel så stoppade jag in en gitarr oxå. Det hörs inte men det skulle märkas om man tog bort den...  😳

Lade jag på lite trummor oxå? Minns inte riktigt..  😊

Postat

Jag har mixat låten och om jag inte minns fel så stoppade jag in en gitarr oxå. Det hörs inte men det skulle märkas om man tog bort den...  😳

Lade jag på lite trummor oxå? Minns inte riktigt..  😊

Typ remix då?

Postat

Jag har mixat låten och om jag inte minns fel så stoppade jag in en gitarr oxå. Det hörs inte men det skulle märkas om man tog bort den... 😳

Lade jag på lite trummor oxå? Minns inte riktigt.. 😊

Jo du gjorde även trummorna. Tack tack 😄

Postat

Och jag som tänkte att du skulle bli förbannad. Jag tyckte om introt också som visade sig va en del av själva låten. Vad hade Neosus gjort?

Introt är ett säkert tio år gammalt riff jag plockat upp. Kanske 15 tom! Nöjd själv med det!

Blir sällan flrbbannad.

Postat

Inte jag heller.

Postat

Tupplur före fotbollen?

Postat

Nja. Är å firar mamma som fyller 75!

Gratulera från mig.

Postat

... och finsprit.

Har du hamnat i tunnan än?

Postat

Jag hann fara! 😄

Det får bli när hon fyller 80 i stället.

Postat

Näh. Det blir imorgon det. Nu hinkar jag rom ☺️

Då kanske du hamnar i galen tunna?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.