Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Googla?

Qukluksklan var ju lite sur över datorproblem förut. Kanske är det råpleem med den än? Eller så solar han? Beach 2017 liksom. Eller så har han råpleem med pollenkollen, tvättar rullatorn, handlar, är för full, raggar runt, fick napp, fick nupp? Fick oväntat besök men inget kaffe hemma, han förkorvar sig, gick vilse i konsumentdjungeln, tittar på TV, är utelåst, är innelåst, blev blåst, ICA har stängt av internet, går knypplingskurs, simmar med hajjar..? Har jag sagt nuppar?

Jah, möjligheterna är oändliga känns det som.

Hoppas allt är bra dock. 😕

E de!? 😄

Ja d e d d e! D e d. ☺️

Postat

Morn!

Kaffe å strax redo för Umeå

Just fan... hade det varit förr i tiden hade jag kunnat öppna balkongdörren och höra ljudet från konserten. Nu för tiden hör man knappt två kvarter bort... Men de nya reglerna handlar ju förstås om att rädda öron så man skall väl inte gnälla.

Postat (redigerat)

Far snart på stan. Man kanske träffar pico å ewrol? Ska äta på pinchos kl 15!

jag bor bara i umeå när jag tänker det. annars bor jag i spanien.

Redigerat av ewroL
Postat

tack och lov för "adblock" i webbläsaren så man slipper reklam på youtube och kan lyssna och titta friktionsfritt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.