Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Är det värmen tro? 😳

Va?

Postat

Va?

Jah, det kändes som det var lite osammanhängande och motigt där ett tag med datorer och höghus. ☺️ Värmen kan ju göra en lite aggro ibland. Håller dock med om att datorer är märkliga djur. Höghus har inte utsatt mig för kränkande behandling än.

Fick ett ryck och skulle börja använda min nya bättre begagnade dator i stället för den gamla sämre begagnade. När jag hade fixat allting och skulle koppla in min gamla bildskärm som jag skulle fortsätta att använda visar det sig att kontakten inte funkar. Jag måste ha nån slags adapter.

Nåja. Nu är den gamla, sämre begagnade datorn igång igen.

Det är ta mig fan alltid något.

JAG HATAR DATORER!

Det är tur att man inte bor i höghus.

Från det ena till det andra.

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Jah, det kändes som det var lite osammanhängande och motigt där ett tag med datorer och höghus. ☺️ Värmen kan ju göra en lite aggro ibland. Håller dock med om att datorer är märkliga djur. Höghus har inte utsatt mig för kränkande behandling än.

Jag ber om ursäkt då.

Postat

Nej, nej Qwblkghtdflökghhng. Ingen orsak alls. Jag tyckte att det snarast var lite roligt att inläggen skiftade så. ☺️ Allt är lungt och det blir svalare imorgon och kaffe.

Postat

Hela Umeå? 😮

han ska gå på varje väg och trottoar han!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.