Dark Of Light Postat 15 juni 2017 Postat 15 juni 2017 Jag vill uppmärksamma PTn. Speciellt för Slej, vilken grej.
Dark Of Light Postat 15 juni 2017 Postat 15 juni 2017 Va? Jah, det kändes som det var lite osammanhängande och motigt där ett tag med datorer och höghus. ☺️ Värmen kan ju göra en lite aggro ibland. Håller dock med om att datorer är märkliga djur. Höghus har inte utsatt mig för kränkande behandling än. Fick ett ryck och skulle börja använda min nya bättre begagnade dator i stället för den gamla sämre begagnade. När jag hade fixat allting och skulle koppla in min gamla bildskärm som jag skulle fortsätta att använda visar det sig att kontakten inte funkar. Jag måste ha nån slags adapter. Nåja. Nu är den gamla, sämre begagnade datorn igång igen. Det är ta mig fan alltid något. JAG HATAR DATORER! Det är tur att man inte bor i höghus. Från det ena till det andra.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 juni 2017 Postat 15 juni 2017 Jah, det kändes som det var lite osammanhängande och motigt där ett tag med datorer och höghus. ☺️ Värmen kan ju göra en lite aggro ibland. Håller dock med om att datorer är märkliga djur. Höghus har inte utsatt mig för kränkande behandling än. Jag ber om ursäkt då.
Dark Of Light Postat 15 juni 2017 Postat 15 juni 2017 Nej, nej Qwblkghtdflökghhng. Ingen orsak alls. Jag tyckte att det snarast var lite roligt att inläggen skiftade så. ☺️ Allt är lungt och det blir svalare imorgon och kaffe.
Dark Of Light Postat 16 juni 2017 Postat 16 juni 2017 (redigerat) han ska gå på varje väg och trottoar han! Ja han har väl betalat vägskatt! Ja man får hoppas att det inte är något sexuellt som det gäller 😮 Spännande... eller vad man säger. Fast man kan ju se lite balanserat på det hela också. Jag väljer en kpd och chillar. Redigerat 16 juni 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 16 juni 2017 Postat 16 juni 2017 Klargör bara härmed att jag är chill, kaffet är varmt. 😑
slejnard Postat 16 juni 2017 Postat 16 juni 2017 Nu är vi på Nydala First camp i Umeå 😄 Lite vila sen tända grillen 😑 Jomen då varte helg! Härligt! 😄
Dark Of Light Postat 16 juni 2017 Postat 16 juni 2017 Hur är vädret där uppe? Här är det varmt, soligt, molnigt, mulet men varmt. Nu blir det American Sniper 😑
slejnard Postat 16 juni 2017 Postat 16 juni 2017 Härligt! Är det mycket folk där, Slej? Inte jättemycket på campingen. Trevligt har vi det 😄 😱 Tjena snailz! 😄 läget?
Dark Of Light Postat 16 juni 2017 Postat 16 juni 2017 Inte jättemycket på campingen. Trevligt har vi det 😄 Hälsa!
Recommended Posts