Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Uppe med tuppen.

Postat

Jag tyckte jag hörde en tupp.

Postat

Jag hoppas att jag har fel. Det räcker med hundarna som redan finns.

Postat

Nyreggad!

Mjahapp. Hej och välkommen till Studio Forum i allmänhet och Längstah i synnerhet 🙂

Postat

Dagens citat, av Donald Trump: "– Aldrig någonsin, med få undantag, har det funnits en president som har fått igenom fler lagstiftningar, som har gjort mer än jag."

Postat (redigerat)

Han är en fantastisk man. Han har en fantastisk man, kan man tycka. Om man känner så.

Nyruggad!

😳

Fan tro det här. Det är lätt att lova och de har ju haft fel förr... Men man kan ju hoppas. ☺️ Just nu vet man inte om man ska ta på sig regnrock eller badbyxor när man går ut. Det svänger mellan ökenvärme och regnmulet.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Nyraggad!

😳

Postat

Just nu vet man inte om man ska ta på sig regnrock eller badbyxor när man går ut. Det svänger mellan ökenvärme och regnmulet.

Vilket gnäll. Det är bara att ha badbrallor under regnrocken.

Postat

Att ingen har tänkt på det förut. Så här års är det ju sällan så särskilt kallt. Har man badbrallor och regnrock så klarar man sig i de flesta lägen.

Postat

Vänskapslandskamp mot Norge i fotboll i fyran 19.45.

Postat

1-0 till Norge efter en usel svensk förstahalvlek. Det kan inte ens DOL ändra på.

Postat

Har du långtråkigt?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.