Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Grattis till PTn! 😳 Skulle Fjotolf Hansen vara så mycket bättre?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Lite oljud här såatte schuuu jåååh Kan fortfarande inte spela soundcloudfiler. När kommer den utlovade dragspelsvideon?
Neosus Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 (redigerat) 😕 ... eller var det lite jazziga bitar jag tänkte på? Jo jag har en del jazziga bitar oxå. 😊 Får lyssna sen Grahn! 😄 Absolut! Gör så Slej! 😊 Kan fortfarande inte spela soundcloudfiler. När kommer den utlovade dragspelsvideon? Satt och jobbade med det tidigare men efter lyssning så ville jag inte riktigt visa hur illa det lät med dragspelet alltså... men ska slänga upp något sedan ändå. 😊 Redigerat 9 juni 2017 av Neosus
Neosus Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Funderar på att slänga upp något finskt sedan bara för att "jäklas" lite. ☺️ 😛 😄 😎
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Satt och jobbade med det tidigare men efter lyssning så ville jag inte riktigt visa hur illa det lät med dragspelet alltså... men ska slänga upp något sedan ändå. 😊 Tänkte mest att jag ville se när du lirar.
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 (redigerat) SÄKKIJÄRVENPOLKKA!!! Satt och jobbade med det tidigare men efter lyssning så ville jag inte riktigt visa hur illa det lät med dragspelet alltså... men ska slänga upp något sedan ändå. 😊 Ja alltså det hör ju liksom till själva konceptet va. 😆 Fußball nu så det skvätter om det. Samt en grogg eller två. ☺️ Redigerat 9 juni 2017 av Dark Of Light
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Dragspel är bra. Fotboll är ännu bättre.
Neosus Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Ja alltså det hör ju liksom till själva konceptet va. 😆 AHAaaa... nu börjar jag fatta! 😆 😄 😊
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 X i halvtid. Tämligen jämn match mot ett av världens bästa landslag.
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Man blir ju upprörd... ... rent av förbannad. Vad är det för fel egentligen? Dagens terrorgrupper... Ingen som helst känsla för dramatik eller regi! Ingen som helst säljande image. Inget artisteri... ISIS..? Vad fan är det? Tänk i en annans barndom... terrorismens guld ålder. Smaka på det här: Röda Armé Fraktionen... The Weather Underground.... Baader Meinhof... Vah!? Det är sådant legender och filmer görs av. Vad har vi idag? Ett gäng skäggmuppar som spränger sig själva i en takt så att det går inflation i det och vars namn får en att tänka på någon djävla norsk barnglass eller något... Ful logga har de också! Apropå Norge... Smaka på det här: Charles Manson eller Whitman för den delen... Thomas Hamilton... James Eagen Holmes... Robert Steinhauser... Timothy McVeigh... Flink... där har vi namn som sätter minnen i brand, skräck i folk. Det ger intryck. Sådant där man gör filmer om. Fjotolf Hansen... vad faen är det för djävla fjollnamn? Äh och bah! Det som fattas dagens terrorister och massmördare är helt enkelt SHOWMANSHIP! Har de ingen manager? Tänker de inte framåt? Man blir ju upprörd!
CHAE Postat 9 juni 2017 Trådstartare Postat 9 juni 2017 För länge sedan postade Grahn ett durspelsklipp 😑
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Finns det mollspel? 😳 Fotbollen gick ju bra till slut. Ett slumpmål avgjorde men ändå...
Neosus Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 För länge sedan postade Grahn ett durspelsklipp 😑 Det har jag glömt.. 😳 😱 😊 Men vänta bara.. snart kommer det lite dragspel. Snart! Orkar ni vänta? 😑
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Det har jag glömt.. 😳😱😊 Men vänta bara.. snart kommer det lite dragspel. Snart! Orkar ni vänta? 😑 😑 Absolut. Jag väntar gärna... länge. Man har väl tålamod.
Gäst Postat 10 juni 2017 Postat 10 juni 2017 https://soundcloud.com/melovi/whenever-you-call-elijah-hip-hop-mix
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 10 juni 2017 Postat 10 juni 2017 Right back at you. För att dom vann på ett offsidemål förra gången. Morn.
slejnard Postat 10 juni 2017 Postat 10 juni 2017 Morn! Kaffe stundar. Sen en fisketur. Sett fem avsnitt nu av handmaids tale. Mycket spännande dramaserie
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 10 juni 2017 Postat 10 juni 2017 Morn! Kaffe stundar. Sen en fisketur. Sett fem avsnitt nu av handmaids tale. Mycket spännande dramaserie Den kan jag inte se. Ska ni fiska på samma ställe som förra gången?
Recommended Posts