Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Hm, svårt. Det kan ju tolkas som att du är "besvärlig", men det är du ju 😆 Samtidigt kan det ju bli lite ordning och reda vid besöken för din del på bestämda tider. Kan de hålla sådant i detta anstränga ekonomiska klimat? Å andra sidan vill du ändra i intyget, hur länge får du vänta då? 6 mån till? Kör på den du fick säger jag. Jag har ju läkarintyget vilket är vad som krävs. Frågan är om jag vinner eller förlorar på att bifoga intyget från arbetsterapeuten.
Dark Of Light Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Yoh. Intressant vittnesmål i senaten från ex-FBI chefen. Hur kommer det att gå i engelska valet? Frågor... frågor...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 L.A, Confidential var det längesen jag såg. I TV 12 22.00.
slejnard Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 😑 Börjat se ett avsnitt av ny serie handmaids tale. Riktigt lovande och bra! https://sv.m.wikipedia.org/wiki/The_Handmaid%27s_Tale_(TV-serie)
Dark Of Light Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Jåh den har jag hört talas om. Hört att den är bra.
slejnard Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Morn KPD å såg del 2 igår. Strax tvaga å sen till schtaaaaan ( Piteå)
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Knepigt i Storbritannien. Knepigt överallt tycker jag. Morn KPD å såg del 2 igår. Strax tvaga å sen till schtaaaaan ( Piteå) Jååååååååååh.
Neosus Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Huvudsaken är att huvudet inte är en nackdel! 🙂 Såatte.. 😑 Kaffe!
Neosus Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Det får bli citronbitare här. Vad ska ni hitta på för gott?
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Inga insekter men väl grillad tjock kôrv med bröd och sådant smarrigt. Huvudsaken är att huvudet inte är en nackdel! 🙂 Såatte.. 😑 Kaffe! Samt att man inte nickar till ☺️
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Det blir väl ingen fotbollsmatch. Jorå! i 5.an. Blev lite förvånad när jag drog p yelwizionsapparatüren nyss och femman syntes. Gick in på telia och.... ☺️
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Lite oljud här såatte schuuu jåååh Bravo! ☺️ Visst har du spelat in gamla svenska folkvisor eller "klassiker" med piano? Har för mig att jag hörde något sådant typ på den gamla goda tiden då det var mer liv här? Lägg ut, som han sa ☺️
Neosus Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Tackar! ☺️ Jodå jag lade ut en gammal "klassiker" förr i tiden med ton av folkmusik/folkvisa! Kan lägga ut senare vid till fälle (måste ju hinna med dragspelet oxå......såatte......). 😱 😊
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 😕 ... eller var det lite jazziga bitar jag tänkte på?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Jorå! i 5.an. Blev lite förvånad när jag drog p yelwizionsapparatüren nyss och femman syntes. Gick in på telia och.... ☺️ Jo. Det löste sig tydligen i sista minuten. Nu blir det väl dyngstryk bara för det.
Dark Of Light Postat 9 juni 2017 Postat 9 juni 2017 Tackar! ☺️ Jodå jag lade ut en gammal "klassiker" förr i tiden med ton av folkmusik/folkvisa! Kan lägga ut senare vid till fälle (måste ju hinna med dragspelet oxå......såatte......). 😱😊 😄 Drr.... dragrr... traggsöl... drgspl... raggfel.Jo. Det löste sig tydligen i sista minuten. Nu blir det väl dyngstryk bara för det. 😄 jåh.
Recommended Posts