Jump to content
Annons

Recommended Posts

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Hm, svårt. Det kan ju tolkas som att du är "besvärlig", men det är du ju 😆

Samtidigt kan det ju bli lite ordning och reda vid besöken för din del på bestämda tider. Kan de hålla sådant i detta anstränga ekonomiska klimat? Å andra sidan vill du ändra i intyget, hur länge får du vänta då? 6 mån till?

Kör på den du fick säger jag.

Jag har ju läkarintyget vilket är vad som krävs. Frågan är om jag vinner eller förlorar på att bifoga intyget från arbetsterapeuten. 

Annons
drloop (oregistrerad)
Postat

Frågor...

Postat

L.A, Confidential var det längesen jag såg. I TV 12 22.00.

Postat

Var går den då?

Postat

Knepigt i Storbritannien.

Postat

Knepigt i Storbritannien.

Knepigt överallt tycker jag.

Morn KPD å såg del 2 igår.

Strax tvaga å sen till schtaaaaan ( Piteå)

Jååååååååååh.

Postat

Det blir väl ingen fotbollsmatch. 

Postat

Inga insekter men väl grillad tjock kôrv med bröd och sådant smarrigt.

Huvudsaken är att huvudet inte är en nackdel!  🙂

Såatte..  😑

Kaffe! 

Samt att man inte nickar till ☺️

Postat

Lite oljud här såatte schuuu jåååh 

Bravo! ☺️ Visst har du spelat in gamla svenska folkvisor eller "klassiker" med piano? Har för mig att jag hörde något sådant typ på den gamla goda tiden då det var mer liv här? Lägg ut, som han sa ☺️

Postat

Tackar!  ☺️

Jodå jag lade ut en gammal "klassiker" förr i tiden med ton av folkmusik/folkvisa! Kan lägga ut senare vid till fälle (måste ju hinna med dragspelet oxå......såatte......).

😱  😊

Postat

Jorå! i 5.an. Blev lite förvånad när jag drog p yelwizionsapparatüren nyss och femman syntes. Gick in på telia och.... ☺️

Jo. Det löste sig tydligen i sista minuten. Nu blir det väl dyngstryk bara för det.

Postat

Tackar! ☺️

Jodå jag lade ut en gammal "klassiker" förr i tiden med ton av folkmusik/folkvisa! Kan lägga ut senare vid till fälle (måste ju hinna med dragspelet oxå......såatte......).

😱😊

😄 Drr.... dragrr... traggsöl... drgspl... raggfel.

Jo. Det löste sig tydligen i sista minuten. Nu blir det väl dyngstryk bara för det.

😄 jåh.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.