Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Det börjar dra ihop sig i Broadchurch.
Dark Of Light Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Är det kallt där? ... i Broadcurch alltså. Church.
Dark Of Light Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Paj är en rätt mystisk rätt då den är lagad men ändå paj.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Hur kan man heta Snorre? Jäpp. Alla borde ha vanliga normala namn som Quetzalcoatl.
Dark Of Light Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Hur kan man heta Snorre?Hemska föräldrar i kombination med vissa fysiska företräden?
Dark Of Light Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Vad sned världen blivit. Ständigt detta terror och nu senast i dina hemtrakter Quasimodo. Det är bara att vänja sig har jag sagt. Tror att det är så, det är bara en smula svårt.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Vad sned världen blivit. Ständigt detta terror och nu senast i dina hemtrakter Quasimodo. Vardå?
Dark Of Light Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 (redigerat) Vardå?Notredame. "Hammarmannen" gjorde en lagom attack mot några poliser. Vansinnigt... Redigerat 7 juni 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Sedan har de härjat i Iran också men det känns lite avlägset ändå.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 7 juni 2017 Postat 7 juni 2017 Detta med sunni och shia med varianter är inte lätt att hålla reda på.
Dark Of Light Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Morn. Kpd. Detta med sunni och shia med varianter är inte lätt att hålla reda på. Det är det som är problemet.
slejnard Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Morn KPD å sol. Börjar vid ett idag! Fåglarna kvittrar för fullt
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Då var det dags för sånt här jävla tv-trassel igen med telia m fl inblandade. Jag tycker det inte var länge sen sist det var samma krångel. Och imorrn verkar det som om man missar vm-kvalmatchen mot frankrike för det. God morgon.
Dark Of Light Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Ja det verkar vara ganska korta avtal parterna emellan.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Nu har jag, efter ett halvårs väntan, äntligen fått mitt läkarintyg så att jag kan ansöka om handikappersättning. Dessutom har en arbetsterapeut skrivit ett intyg efter ett hembesök. Hon skriver bl a: "Han vill att alla besök hos honom ska vara planerade, han öppnar inte dörren vid oplanerade besök." Så är inte fallet, och jag vet inte var hon har fått det ifrån. Nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska använda mig av detta intyg. Kan det rent av hjälpa min sak?
Dark Of Light Postat 8 juni 2017 Postat 8 juni 2017 Hm, svårt. Det kan ju tolkas som att du är "besvärlig", men det är du ju 😆 Samtidigt kan det ju bli lite ordning och reda vid besöken för din del på bestämda tider. Kan de hålla sådant i detta anstränga ekonomiska klimat? Å andra sidan vill du ändra i intyget, hur länge får du vänta då? 6 mån till? Kör på den du fick säger jag.
Recommended Posts