Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Det börjar dra ihop sig i Broadchurch.

Postat

Fryst paj blir inte bra i mikron. 

Postat

Ugnen är också paj.

Postat

Hur kan man heta Snorre?

Jäpp. Alla borde ha vanliga normala namn som Quetzalcoatl.

Postat

Vad sned världen blivit. Ständigt detta terror och nu senast i dina hemtrakter Quasimodo. Det är bara att vänja sig har jag sagt. Tror att det är så, det är bara en smula svårt.

Postat

Vad sned världen blivit. Ständigt detta terror och nu senast i dina hemtrakter Quasimodo. 

Vardå?

Postat (redigerat)

Vardå?

Notredame. "Hammarmannen" gjorde en lagom attack mot några poliser. Vansinnigt... Redigerat av Dark Of Light
Postat

Detta med sunni och shia med varianter är inte lätt att hålla reda på.

Postat

Då var det dags för sånt här jävla tv-trassel igen med telia m fl inblandade. Jag tycker det inte var länge sen sist det var samma krångel.

Och imorrn verkar det som om man missar vm-kvalmatchen mot frankrike för det.

God morgon.

Postat

Jalla jalla.

Postat

Nu har jag, efter ett halvårs väntan, äntligen fått mitt läkarintyg så att jag kan ansöka om handikappersättning. Dessutom har en arbetsterapeut skrivit ett intyg efter ett hembesök. 

Hon skriver bl a: "Han vill att alla besök hos honom ska vara planerade, han öppnar inte dörren vid oplanerade besök."

Så är inte fallet, och jag vet inte var hon har fått det ifrån. Nu kan jag inte bestämma mig för om jag ska använda mig av detta intyg. Kan det rent av hjälpa min sak?

Postat

Hm, svårt. Det kan ju tolkas som att du är "besvärlig", men det är du ju 😆

Samtidigt kan det ju bli lite ordning och reda vid besöken för din del på bestämda tider. Kan de hålla sådant i detta anstränga ekonomiska klimat? Å andra sidan vill du ändra i intyget, hur länge får du vänta då? 6 mån till?

Kör på den du fick säger jag.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.