slejnard Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Fråga från en liten grabb när jag var ute nu: Har du ett robotben? Se dessa barn. Säg att du är gammal pirat och har seglat runt jorden med Pippi Långströms pappa 😎
slejnard Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Blir kaffe här 🙂 Varit i Boden en sväng. De fick byta bodelsbatteriet på garantitiden där vi köpte husbilen. Tar inte ström ordentligt.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Se dessa barn. Säg att du är gammal pirat och har seglat runt jorden med Pippi Långströms pappa 😎 Det får bli nästa gång. Den här gången försökte jag va lite pedagogisk.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Och sen är Efraim Långstrump inte PK.
Neosus Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 (redigerat) Men imorgon blir det lite bättre väder för då blir det bättre väder. Men sedan på onsdag då blir det ännu bättre väder för då..... blir det bättre väder. Hänger ni me?? 😕 Redigerat 5 juni 2017 av Neosus
CHAE Postat 5 juni 2017 Trådstartare Postat 5 juni 2017 (redigerat) [...] k-sås pd! ...och så väntar på att DoL ska komma med en tämligen ekivok kommentar 😑 Redigerat 5 juni 2017 av CHAE
Dark Of Light Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Och sen är Efraim Långstrump inte PK. Mmm. Apropå att vara det. Ibland slår journalister knut på sig själva. I radions P1 har de någon slags bevakning från London nu efter det tragiska som hänt. Frågorna hopar sig förstås, det är i sin ordning. Hur kunde det hända, vad kan göras i framtiden? Alla frågor med grund. Studio reportern frågar plötsligt sin utsände på plats en kanske något klumpigt formulerad fråga: - Hur känner du när du är där i London, en världsmetropol. Är det en stor misstänksamhet mot utlandsfödda där nu? Hur skulle du beskriva tankarna mot utlandsfödda och speciellt muslimer där nu? Svaret kom tveksamt efter några sekunders intensiv betänketid. - ... ... ... ... spännande..? ...och så väntar på att DoL ska komma med en tämligen ekivok kommentar 😑 K-sås är gott 🙂 Jag lämnar resten över till er ekivoka fantasi. 😑
CHAE Postat 5 juni 2017 Trådstartare Postat 5 juni 2017 Köttfärssås gissar jag Du är en riktig kompis 🥰 K-sås-kompisar 😳☺️😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Jag lämnar resten över till er ekivoka fantasi. 😑 Wot? När det var så jävla spännande?????
Dark Of Light Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 (redigerat) ☺️ Det är så mycket som är spännande numer. K-sås Annie Lööfs hygien Terrorister En del som händer i tvåan.... SVT2 närmare bestämt. DOX Vinna eller dö. Mootokycklar i Isle of Man. Redigerat 5 juni 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Nu blir det lite Band of Brothers för att komma i lite stillsam sinnesstämning. 😑
CHAE Postat 5 juni 2017 Trådstartare Postat 5 juni 2017 Nu blir det lite Band of Brothers för att komma i lite stillsam sinnesstämning. 😑 Memorial Day är väl över nu...? 😳 Avsnitten från Ardenner-offensiven är mest sevärda. Och "Carentan"-avsnittet ☺️
Dark Of Light Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 ☺️ Spelar imorn! 😮 Canasta? Triangel? Corona? Poker? Roll? Hockey? Allan? Kvitt eller dubbelt? Skinnflöjt? Distriktsmästerskap i jenka? Fiol? Biljard? Dragspel? Likgiltig? Schack? Sexslav? Orgel? Bollen? ... ... ... Frågor... frågor...
Dark Of Light Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Memorial Day är väl över nu...? 😳 Avsnitten från Ardenner-offensiven är mest sevärda. Och "Carentan"-avsnittet ☺️ Ja, jag vet inte hur många gånger jag sett om denna serie. Givetvis med några år mellan. Man hittar lite nya detaljer då och då + den är så mästerligt gjord. Det görs få så bra serier/filmer som tål ses om på detta vis.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Jag har aldrig sett den. Den har ett fånigt namn.
Dark Of Light Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Jag har aldrig sett den. Den har ett fånigt namn.Det har du också men jag gillar dig ändå.Ska spela...... ☺️Ja? Ja? 😄
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 5 juni 2017 Postat 5 juni 2017 Det har du också men jag gillar dig ändå. 😆
Recommended Posts