Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

vad länge man varit registrerad på detta forum. januari 2006.

Mja, tidningen startade väl inte så galet långt före det.

Om Quetzal skrivit ditt inlägg;

Vad många gånger man varit registrerad på detta forum.

Redigerat av Pico
Annons
Postat (redigerat)

Verkar lite märkligt när man läser det där. Google verkar vilja ta ett fastare grepp om hur det ska gå till på nätet.

Ska du alltså inte gå på konserten?

Google är helt och hållet för att reklam skall finnas med, de tjänade typ 90 miljarder dollar på det förra året, men det måste vara "non-intrusive".

Stora reklam-banners mitt i en konversation som här på forat (tycker jag mig minnas, kör givetvis med Ad-blocker) är en regelrätt dödssynd i sammanhanget.

Det innebär att även om någon har reklam i någon form på sin site som de drar nytta av genom Google Ads, men inte lever upp till den "non-intrusive"-standard Google kräver, kommer blockeras.

Nepp, blir inget yranbesök för min del. Orka.

Redigerat av Pico
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Zara Larsson är det bästa som finns om man ska tro media. Jag tycker att den där musiken är lite småtråkig.

Postat

Att röka er gott.

Speciellt om det är fisk.

Postat

Morn. Regn i dag.

Postat

Gavotte_Dance.jpg

Postat

Final i Champions League i TV 3 20.45 i kväll mellan Juventus-Real Madrid,

Ganska jämna odds.  Juventu-R.Madri 2,87 3,13 2,53

Postat

@DoL: Helikon är fan i mig riktigt jävla bra skit; har flera UTP-byxor och ett gäng skjortor men vill du go full on top of the line så köp ett par Crye. Har ett par MC som jag använder när vi är ute. Visst, dyra som satan men de är helt galet bra och passformen är grym. How ever, vill du gå ner avsevärt i pris så kolla även in Helikons OTP-kollektion (Outdoor Tactical Pants). Snittet är ungefär som UTP men mer stretchmaterial och nederdelen är dessutom vattenavvisande. Håller med att de passar lika bra för världskrig som för långa dagsvandringar ☺️

Prepper-CHAE out.

Postat

(Outdoor Tactical Pants).

Prepper-CHAE out.

😆

Postat

Själv funderar jag på en sån här.

c58a2f3df70c3131e95c269513d6d505.jpg

Postat

Det var det en snubbe som gjorde igår. Han var inne på min uteplats och droga av lite maskrosor och skit också.

Postat

Satan, lyssnar på P3 från brännbollsyran... jävlar vad fjortisar det måste vara på plats. Undrar förövrigt varför de slutar sända efter Zara Larsson, gick det inte få igenom att sända Matoma & Kygo, är det för sent och programmet i fråga har hållit på för länge eller är det bara ointressant?

Postat

Satan, lyssnar på P3 från brännbollsyran... jävlar vad fjortisar det måste vara på plats. Undrar förövrigt varför de slutar sända efter Zara Larsson, gick det inte få igenom att sända Matoma & Kygo, är det för sent och programmet i fråga har hållit på för länge eller är det bara ointressant?

Varför är inte du där? Nu kom jag att tänka på vinbrännboll som man spelade en gång i världen.

Postat (redigerat)

Det var det en snubbe som gjorde igår. Han var inne på min uteplats och droga av lite och sket också.

😮 Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.