slejnard Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Tre regnbågar totalt. Fortsätter imorn! Tjärnen är ju stor så atte... 😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Double helix in the sky tonightThrow out the hardwareLet's do it right
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Tre regnbågar totalt. Fortsätter imorn! Tjärnen är ju stor så atte... 😑 Jag fattar inte. Slänger ni i en massa fisk som ni sedan fiskar upp så fort som möjligt igen?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Har ätit röding en gång och det var så in i helvete gott.
slejnard Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Jag fattar inte. Slänger ni i en massa fisk som ni sedan fiskar upp så fort som möjligt igen? Typ så 😄 men ändå inte riktigt så 😳
Dark Of Light Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Naturligtvis 😑 Jag fattar inte. Slänger ni i en massa fisk som ni sedan fiskar upp så fort som möjligt igen? Typ så 😄 men ändå inte riktigt så 😳 😄 Det är bra lurigt detta med fisk, har vi ju i alla fall fläckvis konstaterat i tråden. Denna gång gick Qwljktnbhgftxårsk torsk.
drloop (oregistrerad) Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Tredje muggen K redan. Det här blir en fin dag. 🙂
Dark Of Light Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Tredje muggen K redan. Det här blir en fin dag. 🙂 Naturligtvis ☺️
Naymari Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Var och såg Zara Larsson på Grönan igår. Artisteri och show i världsklass. Synd att ljudet sög.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Men vem var det som tafsade? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/AKo95/tv-profil-greps-for-sexuellt-ofredande-pa-zara-larsson-konsert
Dark Of Light Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Ja hon är duktig och begåvad. Bra röst och ser bra ut. Spännande att se hur långt hon kan nå. Lite knepiga och osammanhängande åsikter har hon emellanåt men det kanske bara är PR-trick/ uppmärksamhets törst? Dessutom har hon inte luftat de värsta åsikterna efter att hon började satsa på en internationell karriär.
Dark Of Light Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Men vem var det som tafsade? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/AKo95/tv-profil-greps-for-sexuellt-ofredande-pa-zara-larsson-konsert Rätt så avancerad tafsning också, nedanför knäna, strax över fötterna. Kanske har jag missat en erogen zon eller så gjorde förövaren det? 😳
slejnard Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Nu lite vila. Jag har dragit upp totalt tre och sambon två. Man får ta 4/fiskekort/dygn. Dygn två börjar vid kl 18, så tre till hinner vi 🙂 Kul va 🙂 Sen då 8 till!!!
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Jag gillar inte stuvning annars, men abborrstuvning är bra.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Farsan gjorde en rök av en gammal tvättunna minns jag.
Pico Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Var och såg Zara Larsson på Grönan igår. Artisteri och show i världsklass. Synd att ljudet sög. I det närmaste utsålt redan men hon uppträder på brännbollsyran här i stan imorgon. Billigaste "du är så jävla sent ute så who gives a fuck..."-biljetten kostar 1500kr nu. Kygo är kanske det största dragplåstret men även Matoma skall "lira". Helt seriöst har jag aldrig i mitt liv haft en dag som idag då det är så fucking jävla uppenbart hur många utsocknes det är i stan denna helg. Bara under den korta promenaden från en busshållplats i stan till en mataffär hörde jag tre olika sällskap snacka om sina hotell och samtliga med olika dialekter. Tror man skall köpa biljett i typ december för att det skall kännas OK.
Pico Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 Det här forat är så jävla screeewed...https://www.theverge.com/2017/6/1/15726778/chrome-ad-blocker-early-2018-announced-google
Gäst Postat 2 juni 2017 Postat 2 juni 2017 vad länge man varit registrerad på detta forum. januari 2006.
Recommended Posts