Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Varför finns matjessill endast i plåtburk? Vad vill du ha den i?
Dark Of Light Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 En återförslutningsbar glasburk. Som all annan sill.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 En återförslutningsbar glasburk. Som all annan sill. All annan sill? Har du inte hört talas om sill i papper?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Sill i papper borde väl en sån inbiten matlagare känna till, eller?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Sill i dill ☺️ Ja e då hemma nu! 😮 Ja det med. DOL har ingen koll. Var det en bra konsert? Var det lönsamt?
Dark Of Light Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Morn & kpd. Sill i papper borde väl en sån inbiten matlagare känna till, eller? 😆 Jovars men nu gällde det ju mysteriet med plåtburken/matjessill. Frågan är på intet sätt livsavgörande men det slog mig härom dagen. Vilket joxande det är eftersom burkdjäveln inte är återförslutningsbar som resten av sorterna, även den i dill. Resten av de existentiella frågorna på föregående sida kan jag inte heller svara på, de ligger fasen i par med burkmysteriet. ☺️
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Det blev en dag idag också. Moderaterna rasar. I opinionsmätningarna alltså.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Jag kan inte med henne efter debatten där hon knallade över till Löfven och krävde att han skulle läsa något dokument som hon viftade med. Sedan hade hon mage att beklaga sig för att han hade viftat med händerna och "knuffat" henne. Föga gentlemannamässigt tyckte hon och alliansen. Att hon själv betedde sig som en fitta föll henne inte in.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Fitta är gott 🙂 Det vete fan. Det beror till att börja med på hygienen.
slejnard Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Dom planterar ut öring å röding ikväll i en tjärn så vi tänkte campa ett par nätter. Ingen ström där så jag kanske inte KAN surra med er
Dark Of Light Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 (redigerat) Dom planterar ut öring å röding ikväll i en tjärn så vi tänkte campa ett par nätter. Ingen ström där så jag kanske inte KAN surra med er Finns det en vilja, finns det ett sätt. Är det inte lika bra att du frågar om du får ett par firrar så slipper du fiska? ☺️ Apropå det, undrar hur Annie Lööfs hygien är? 😳 Redigerat 1 juni 2017 av Dark Of Light
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 1 juni 2017 Postat 1 juni 2017 Dom planterar ut öring å röding ikväll i en tjärn så vi tänkte campa ett par nätter. Ingen ström där så jag kanske inte KAN surra med er Vadå? Ska ni dra upp dom på stört? Det är fan inte lätt att hänga med i svängarna som du far omkring. Då får du väl lägga upp lite pics i efterhand.
Recommended Posts