Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Jodå det finns!

Då måste du ju börja jobba!

Postat

Det var en liten grabb på ca 4 som tokstirrade på min protes när jag var ute nu, vilket ledde till att han blev tagen i upptuktelse av sin mor. Då tyckte jag synd om honom.

Andra gånger har jag blivit utstirrad på liknande sätt utan att föräldrarna har sagt något till barnen. Då har jag blivit irriterad för det.

Hur vill man ha det egentligen?

Postat

Jopp det går ganska bra med busseriet. Bara man vet hur jävla stor skiten är.. och denna överhäng. Och placering. Och så vidare...  😱  😊

..men i övrigt så går det bra att manövrera stora doningar..  😑  😱

☺️ Vagott!

Blev det nåt nupp?

😑 Nej, promenad... hur skulle det se ut?

Handlat!

Man undrar ju på hur många olika sätt man kan bli slö på egentligen.... En del orkar inte gå, en del orkar inte cykla eller ens gå upp ur sängen och nu det här. 😳

Det var en liten grabb på ca 4 som tokstirrade på min protes när jag var ute nu, vilket ledde till att han blev tagen i upptuktelse av sin mor. Då tyckte jag synd om honom.

Andra gånger har jag blivit utstirrad på liknande sätt utan att föräldrarna har sagt något till barnen. Då har jag blivit irriterad för det.

Hur vill man ha det egentligen?

Kan ju vara känsligt sådant där.

Du får starta en protesrörelse.... 😱

Skräm upp dem och säg att du är pirat! Snacka om isbrytare! Kapten Quarterpounder, från Östersjön. 😛  En papegoja på axeln förstås samt en större sabel i bältet. Måhända kan du komplettera med en liten kanon i rollatorn som extra ögongodis. Vem vet kanske funkar på grannkärringarna också?

Postat

Inte så kul att bara vara roadie

Får du betalt?

Postat

Enlåtsbandet.

Postat

Ja, vafan. Ace of spades. Vad har dom mer?

America har i alla fall tre låtar.

Postat

Overkill(!), Bomber, Motörhead, Iron Fist och en hoper till  ☺️ De hade inte kunnat överleva så länge med bara en låt.

America är mycket bättre.

Postat

Jag säger bara en sak:

Makrill på tub!  🥰

Det har jag aldrig sett.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.