Neosus Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Många tar pension så det kommer nog att behövas fler förare i framtiden. Satte... kaffe på det!
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Jodå det finns! Då måste du ju börja jobba!
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Det var en liten grabb på ca 4 som tokstirrade på min protes när jag var ute nu, vilket ledde till att han blev tagen i upptuktelse av sin mor. Då tyckte jag synd om honom. Andra gånger har jag blivit utstirrad på liknande sätt utan att föräldrarna har sagt något till barnen. Då har jag blivit irriterad för det. Hur vill man ha det egentligen?
Dark Of Light Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Jopp det går ganska bra med busseriet. Bara man vet hur jävla stor skiten är.. och denna överhäng. Och placering. Och så vidare... 😱 😊 ..men i övrigt så går det bra att manövrera stora doningar.. 😑 😱 ☺️ Vagott! Blev det nåt nupp? 😑 Nej, promenad... hur skulle det se ut? Handlat! Man undrar ju på hur många olika sätt man kan bli slö på egentligen.... En del orkar inte gå, en del orkar inte cykla eller ens gå upp ur sängen och nu det här. 😳 Det var en liten grabb på ca 4 som tokstirrade på min protes när jag var ute nu, vilket ledde till att han blev tagen i upptuktelse av sin mor. Då tyckte jag synd om honom. Andra gånger har jag blivit utstirrad på liknande sätt utan att föräldrarna har sagt något till barnen. Då har jag blivit irriterad för det. Hur vill man ha det egentligen? Kan ju vara känsligt sådant där. Du får starta en protesrörelse.... 😱 Skräm upp dem och säg att du är pirat! Snacka om isbrytare! Kapten Quarterpounder, från Östersjön. 😛 En papegoja på axeln förstås samt en större sabel i bältet. Måhända kan du komplettera med en liten kanon i rollatorn som extra ögongodis. Vem vet kanske funkar på grannkärringarna också?
Dark Of Light Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 (redigerat) Anna Kindben Haka verkar ha det svettigt... igen. Får hon sitta kvar tro? Redigerat 31 maj 2017 av Dark Of Light
Neosus Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Nä det finns roligare saker att göra! Steka mat till exempel! 😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Inte så kul att bara vara roadie Får du betalt?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Ja, vafan. Ace of spades. Vad har dom mer? America har i alla fall tre låtar.
Dark Of Light Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Overkill(!), Bomber, Motörhead, Iron Fist och en hoper till ☺️ De hade inte kunnat överleva så länge med bara en låt.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Overkill(!), Bomber, Motörhead, Iron Fist och en hoper till ☺️ De hade inte kunnat överleva så länge med bara en låt. America är mycket bättre.
slejnard Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Får du betalt? Värsta är att jag inte gjort upp innan men räknar med 3-5k borde man kunna ta? Mycke jobb för 9 låtar
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Jag säger bara en sak: Makrill på tub! 🥰 Det har jag aldrig sett.
Dark Of Light Postat 31 maj 2017 Postat 31 maj 2017 Det är ett mysterium.... lite som varför navelludd alltid är blått. 😑
Recommended Posts