Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Nädå. Algot har säkert 20-30 år kvar än. Minst.
Dark Of Light Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Men Noriega dog, det var väl ändå på tiden för den gamle skojaren.
Dark Of Light Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 En annan fundering är ju varför denne galning inte ges lite mer utrymme i media... En bild t ex så kvinnor vet vem de ska akta sig för? Han är ju känd sedan tidigare som en rejält skruvad individ. 🙁 Varenda fifflande fackföreningsledare, varje skattesmitande bank VD eller varför inte politiker visas upp innan dom fallit. Men sådana här fall där en bild faktiskt skulle kunna göra skillnad, utnyttjas inte till fullo.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 (redigerat) Peter Vadstensvik, eller Peter-Frederik Poulsen som han tydligen har fått byta namn till. Han har förmodligen skyddad identitet också. Medias attityd är fullständigt obegriplig, men killen är visst inuit/norsk så man kanske menar att man pekar ut någon eftersatt grupp om man hänger ut honom. Redigerat 30 maj 2017 av Quetzalcoatl
Dark Of Light Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Jo han är känd för mig sedan länge. Men min tanke var mest att hans tilltänkta målgrupp kunde ha nytta av signalementet. Här kunde media göra bättre.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Nu ska väl i alla fall ingen i Längstah behöva råka illa ut.
Neosus Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Fastrostade fälgar.. trevligt! 😏 Har du nå bra tips, DoL? 😕
Neosus Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Tror jag tar och kokar en kopp! ☺️ ......kaffe alltså! 😳
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 smörj med kaffe eller 5-55! ☺️ 5-56 heter det väl? Femfemma är ett gammalt uttryck för en psykiskt sjuk och därmed straffri brottsling. Torde vara därifrån punkbandet IQ 55 från Linköping, med vars gitarrist jag delade gitarrlärare, fick sitt namn.
Dark Of Light Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 WD40 och gummiklubba! Hejdå! 😱😊 2:a på bollen men helt rätt Neo. Gick det bra? Smörj in både gängorna på bultarna och baksidan av fälgen med kopparpasta så lossnar det mycket lättare nästa gång. Kpd.
Neosus Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 (redigerat) 2:a på bollen men helt rätt Neo. Gick det bra? Smörj in både gängorna på bultarna och baksidan av fälgen med kopparpasta så lossnar det mycket lättare nästa gång. Kpd. Måste köpa en klubba först. Men sen ska jag dänga upp skiten ordentligt. ☺️ Ja kopparpasta ska jag köpa oxå. Redigerat 30 maj 2017 av Neosus
Dark Of Light Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Slå "inne ifrån och ut" så lossnar det lättare. Man får krypa under lite men det brukar gå lättare att slå från det hållet. ☺️ *gänga* 😊 😊 vart så jävla blyg asså 😊 GENERERAD! 😆 2 panodil pd! De har då tabletter mot allt ☺️ Har köpt 2 par shorts!!! 😮 CHAE må dregla men kom över ett par m90 i ökencamo och ett par lika svarta som min själ från Helikon Tex ur deras urban tactical line. Ett par urban tactical shorts alltså 😆 😳 Vem fan är Urban? Fickor till förbannelse, tåliga, diskreta och väldigt följsamma! Passar bra både till världskrig som till altanbygget nästa helg som jag ska vara med på. Jag slår till på 1 kpd!
Neosus Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Flickor till förbannelse, tåliga, diskreta och väldigt följsamma! Passar bra både till världskrig som till altanbygget nästa helg som jag ska vara med på. Jag slår till på 1 kpd! Flickor? ...neh men nu ska jag steka mat! 😑
Dark Of Light Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Jag säger som GW, en runt 15-20 mille. Frågan är om han kan hålla i pengarna... jag trodde faktiskt att han skulle fällas igen. Det var ju snack om d innan. Flickor?...neh men nu ska jag steka mat! 😑 Sådana medföljde inte shortsen... Skulle det? Ska man ringa och klaga? Vart är brudarna? Blir det chips till? Vad blev det för stekt mat? Blev det gott? Hur gammal kan en 15 åring vara? Köpte du gummiklubba? Är det här roligt? Fick du av däcken? Köpte du kopparpasta? Har Trump några medarbetare kvar? Fick du på de andra däcken? Blev du svettig? Är det bra?
Neosus Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Nej.... svarar jag på en del frågor och ja på en del andra. Köttbular och potsallad blev det!
Neosus Postat 30 maj 2017 Postat 30 maj 2017 Har inte handla grejerna ännu men ska det snart! ☺️ ...men det blev en kpd på det!
Recommended Posts