Neosus Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Jag har två kilo blandfärs, så att köpa färdig sås är inte aktuellt. Slejnard, ska man inte ha någon tomatsås eller tomater i? Naymari, kan man ha lök i också? Neosus, på vilket sätt blir detta sås? Jag glömde vatten! Och ketchup eller tomatpure! Och så glömde jag löken. och så glömde jag inget mer!
Dark Of Light Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 (redigerat) Goderfnatti. Redigerat 18 januari 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 En kpd. Känns som vi haft det här samtalet förut? 😲
slejnard Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Deja vu! Vadå tänkte du te då eller 😳 Grattis Bluddrik! 😄
Algotezza Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Jaha. Så vart det färdigundervisat för dagen. Även haft möbleringsmöte ang. fikautrymmena i huset där jag har kontor. Nya möbler inköpta. Kaffe har inmundigats så hä ä bar och rätt... It-kafé i eftermiddag.
Bluddrik Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Jaha. Så vart det färdigundervisat för dagen. Även haft möbleringsmöte ang. fikautrymmena i huset där jag har kontor. Nya möbler inköpta. Kaffe har inmundigats så hä ä bar och rätt... It-kafé i eftermiddag. Vad är det för skola du jobbar på? Det lär va hårda bud i Malmö.
Dark Of Light Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Grattist Bludd! Ja en köttfärssåschiliconcarnesåsssås tårta vill man se! 😳 Jag fyller Längstah år idag. 11 år i dag... åren går. Deja vu!Vadå tänkte du te då eller 😳Grattis Bluddrik! 😄 Det är bra att tänka te ibland så det blir kpd. Vu jade. schuu Det var länge sedan...
Bluddrik Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Grattist Bludd! Ja en köttfärssåschiliconcarnesåsssås tårta vill man se! 😳 Jag fyller Längstah år idag. 11 år i dag... åren går. Tack. Nä det vill man inte. Grattis.
Dark Of Light Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Är det lök, gamla tånaglar eller mandel på sidorna?
Algotezza Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Jobbar på Vipan i Lund. Renodlat yrkesgymnasium. Hårda ekonomiska villkor. Stora klasser mer undervisning. Dock ej så bråkigt som i Malmö. Har engelska o svenska. Filosofi för Herr Mods. Måste ha det också för språk är jefla träligt.
Algotezza Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Grattis Bluddrik. Hur många ljus e de på Googletårtan?
Bluddrik Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Grattis Bluddrik. Hur många ljus e de på Googletårtan? Tackar. Det är mer som bakelser. sex st med ett ljus på varje.
Bluddrik Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Jobbar på Vipan i Lund. Renodlat yrkesgymnasium. Hårda ekonomiska villkor. Stora klasser mer undervisning. Dock ej så bråkigt som i Malmö. Har engelska o svenska. Filosofi för Herr Mods. Måste ha det också för språk är jefla träligt. Vilka är det som pluggar filosofi på Hermods? Pluggar dom andra ämnen också?
Bluddrik Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Åklagaren överklagar domen mot mördaren Marin Johansson. Han vill få honom dömd till livstid. Jag fattar inte hur man kunde undvika den domen i Hovrätten. Frågan är om HD tycker att överklagandet är principiellt viktigt nog för att ta upp det. http://www.expressen.se/nyheter/domen-mot-martin-jonsson-overklagas/
Dark Of Light Postat 19 januari 2017 Postat 19 januari 2017 Nu är det dagf för födelfedagf kalaf. En av kottkottarna fyller faktifkt fem år, få de få.
Recommended Posts