Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Nuppa fyra gånger igår 😎

Ibland får man offra sig.

Postat (redigerat)

Ibland får man offra sig.

😮 Jaha ja. Jag förstår. Jag är glad att ni funnit varandra! Love i tråden. Fyra gånger dessutom... bitring någon?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

😮 Är det dig Pazo nuppade? Fyra gånger dessutom... bitring någon?

Nog för att vi är nära Pazo och jag, men inte så pass.

Postat (redigerat)

Jag antar att sitta inte är ett koncept som är gångbart på ett par dagar? 😳

Ah jag antog eftersom du ibland får offra dig. ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ska man se på den store gatsby då? Har för mig att det inte var längesen jag såg den. Är inte så förtjust i dicaprio men han är bra på att välja roller.

Postat

Ska man se på den store gatsby då? Har för mig att det inte var längesen jag såg den. Är inte så förtjust i dicaprio men han är bra på att välja roller.

Postat

Hm... den där har jag sett men kan inte komma ihåg den. Det har gjorts 6 filmer och en opera(!) om The Great Gatsby som ursprungligen är en bok. Den där filmen har inte så mycket med boken att göra alls.

Postat

Hm... den där har jag sett men kan inte komma ihåg den. Det har gjorts 6 filmer och en opera(!) om The Great Gatsby som ursprungligen är en bok. Den där filmen har inte så mycket med boken att göra alls.

Robert Redford gjorde ju en film. Den har jag inte sett. Den kanske är bättre. Kan tycka att redford passar bättre i rollen än dicaprio.

Postat

Jo den är riktigt bra!

NINJAD men funkar ☺️

Vagott!

Robert Redford gjorde ju en film. Den har jag inte sett. Den kanske är bättre. Kan tycka att redford passar bättre i rollen än dicaprio.

Vagott!

Postat

Kikki Danielsson gör sitt bästa för att förstöra lyckliga gatan.

Postat

😆 tecknaren fortfarande?

Men hur gick det med bilen?

Postat

Varför loggar man in här om man inte vill kommunicera? 

Postat

Varför tar man upp saker då när man tittar in en gång i halvåret?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.