Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Nej den är gammal men rolig. Lite som du. ☺️ Nihinjad. Fin PT!
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 3 t shirtar o 1 trilby hatt har jah shoppat idag.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Jag har aldrig ägt någon hatt, men det var nära att jag köpte en en gång i världen. Vad kombinerar du hatten med?
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 ☺️ Fniss... En tribly går alldeles utmärkt att kombinera med ledigare kläder. En enkel t-shirt och byxor eller shorts efter tycke och smak. En panamahatt som då är något större fungerar också till ledigare klädsel men givetvis bättre till något mer städad klädsel, till någon sommarsval byxa och kavaj. En Fedora passar bäst till kostym. men detta är ju bara vad jag tycker. De enda hattar jag undviker, förutom fez är sk. "cowboy" hattar. De känns mer som någon slags maskeradkostyms accessoarer. Man har blivit hjärntvättad av Clintan västerns.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Har du många hattar? Var nära att köpa en i början av åttiotalet men det blev inte av.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Men varför ha hatt på sig om man har kortbrallor och t-shirt?
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Har du många hattar? Var nära att köpa en i början av åttiotalet men det blev inte av. Hattar kommer och går, har några. Trilbys, en Fedora o några gubbkepsar och baskrar. Inte blir det ofta att jag har hatt på mig men ibland när man har en bad hair day eller om solen ligger på och bränner. Men varför ha hatt på sig om man har kortbrallor och t-shirt? Varför inte, skyddar mot sol. Speciellt en luftig Trilby t ex såhär.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Hade en paletå i början på åttiotalet. Då var jag på vippen att köpa en matchande hatt.
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Aldrig försent att börja hatta sig. ☺️ Sommar TV verkar ha kommit igång. Långt mellan hålltiderna känns det som. Det står idag mellan Laleh i Globen i SVT1 eller Bitchkram i SVT2. 😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Det blir Victoria i fyran. Är Laleh nåt bra?
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Har aldrig nåt på huvet om jag inte fryser.
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Det blir Victoria i fyran. Är Laleh nåt bra?Jovars om man gillar henne vilket jag gör. Finlands gamle president Mauno Koivisto jordfästes idag. Gammal polare till farsan faktiskt.
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 kör mer gubbkeps!Absolut. Kangol gör riktigt bra sådana.
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Jag menar, man är ju en gubbdjävel. Dessutom en vidrig sådan 🙂
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Finlands gamle president Mauno Koivisto jordfästes idag. Gammal polare till farsan faktiskt. Intressant. På vilket sätt?
Dark Of Light Postat 25 maj 2017 Postat 25 maj 2017 Ja kanske det. Då vi fortfarande bodde i Finland så jobbade far min i samma socialdemokratiska distrikt som hr Koivisto. De lärde känna varandra och umgicks även en del privat. Senare när Koivisto blev president så fick far min ett tack brev från presidenten på hans officiella brevpapper med stämplar och allt som tack för stödet och samarbetet. ☺️
Overkill Postat 26 maj 2017 Postat 26 maj 2017 Fått bilens högersida uppskrapad. Märkligt nog har garagegrannen en skrapad vänster framsida och båda bilarnas skador är exakt lika höga...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 26 maj 2017 Postat 26 maj 2017 Morn. Ska man skratta eller gråta? http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MyeBM/poliser-attackerades-med-stekpannor--polisbil-voltade
Dark Of Light Postat 26 maj 2017 Postat 26 maj 2017 😮 Vilket sammanträffande!!!! Jag menar, vad är oddsen!? Tänk vad mycket gemensamma saker man hittar hos varandra bara man öppnar sig lite. 😑 ... eller så går man och skrapar upp garagegrannen.
Dark Of Light Postat 26 maj 2017 Postat 26 maj 2017 Pazoooooooooooooooooooooo. Whazzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuuup? Nuppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?
Dark Of Light Postat 26 maj 2017 Postat 26 maj 2017 Morn. Ska man skratta eller gråta? http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/MyeBM/poliser-attackerades-med-stekpannor--polisbil-voltade Ett spännande möte som ger alla inblandade och även oss som betraktare, nya och berikande erfarenheter. Vi ska vara glada för alla möjligheter och spännande utmaningar dessa människor ändå kan ge oss. Vilken ekonomiskt genidrag! Jag menar, vem gillar böter? Eller betungande regler, lagar för att inte nämna det där jobbiga ordet alla duckar för... Ansvar... brr... Tänk ändå även på vilken fantastisk kulinarisk kreativitet de inblandade ändå besitter, stekpannor!!! Vem hade trott det!? Sveriges Mästerkock nästa? Tjoho Mannerström. Vad ska man säga? Världsklass. Kpd.
Recommended Posts