Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Fotboll i kväll. Final i Europa league mellan Ajax - Manchester United. Matchen börjar 20.45 i kanal 9.

Postat

Har du lärt dom power chords?

Postat

Ripleys game på tolvan, men den har man sett, eller slutet på fotbollen.

Postat

Den här kvinnliga detektiven i Broadchurch ser helt skräckslagen ut hela tiden.

Postat

Finns det nåt band eller nån artist som använder speciellt mycket power chords? Kanske nån speciell låt som domineras av dessa ackord?

Postat (redigerat)

Det är väl bara att titta på nära nog samtliga "heavy metal" band, speciellt från 80-90 talet ☺️ Whitesnake runt 1987 kanske?

Den här kvinnliga detektiven i Broadchurch ser helt skräckslagen ut hela tiden.

Ja den skådisen har inte så mycket att jobba med där verkar det som. Den manliga har inte haft så mycket variation i sin karaktär heller denna säs, förutom nu när han börjat nätdejta. Jag tycker den är kul, Broadchurch. Den är inte så typiskt engelsk/kärring deckare om du förstår. Som Midsommer Murders eller Kommissarie det ena eller det andra. Det finns en viss nerv eller svärta i den som är bra. Ja och så dialekten förstås ☺️

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag har aldrig varit beväpnad och jag har aldrig antastat några kvinnor. Du däremot har ju både vapen och smak för damer.

Jag tänkte att ACDC körde mycketr power chords. Han kan inte ha så stora händer den där lille?

Postat

Jag har aldrig varit beväpnad och jag har aldrig antastat några kvinnor. Du däremot har ju både vapen och smak för damer.

Jag tänkte att ACDC körde mycketr power chords. Han kan inte ha så stora händer den där lille?

☺️ Förvisso men jag behandlar båda sakerna varsamt och med tillbörlig respekt. Fotboll däremot verkar ta bort vettet ur en del i likhet med alkohol, droger eller dragspel. 

AC/DC ja, det finns åtskilliga exempel. De har hållit på rätt länge nu dessutom. De trillar av en efter en. Undrar hur sångaren Brian Johnson mår numer. Han tog ju semester eftersom han höll på att bli döv. Märkligt egentligen med tanke på all fin medhörning och sångutr. som finns nuförtiden. Kanske är det gamla skador från det glada -80 talet?

Jag är glad att ha hörseln i behåll efter alla år i replokaler och scener. Numer är jag ju inte med i regelrätta band så repandet blir inte av men de sista åren jag hölls med det hade jag "musikerproppar".

Postat

Röd dag.

Postat

Det finns de som har röda veckor.

Får dom ob-ersättning?

Postat

Är det möjligt att ingen har kommit på det skämtet förut?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.