Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Så svårt att så här efter långt tid komma med något relevant. Minns den där våldtäkts historien, tankarna gick då direkt till Kevinfallet men...

Jag tar mig en kpd och sätter mig på balkongen för att njuta av värmen.

Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Så svårt att så här efter långt tid komma med något relevant. Minns den där våldtäkts historien, tankarna gick då direkt till Kevinfallet men...

Jag minns det inte alls. Och vem vet hur det förhöret och erkännandet har gått till?

Postat (redigerat)

Morn!

Ska kolla foppollsmatch!

Vilka spelade fåppsollsmatchen? Blidde det några mål? Vann någon? Vart det några huliganer där? Brändes det Bengaliska eldar? Var bollen rund? Hur? Var gräset grönt? Hejade du på något lag och i så fall hälsade de tillbaka? Fanns det domare på plats och om så, blåste de i visselpipan någon gång? Fick du också prova? Streakning? Såldes det varmkorv i anslutning till spelplanen? Öl eller andra drycker? Har jag sagt att det är varmt? Fanns det linjemän? Hette någon av dem Linus? Hur långa var linjerna? Nämnde du för linjemännen (i den mån det fanns några) att du skriver i en tråd som är längre? Var är Snigel? Fanns det åskådare? Namn på dessa? Vad hette ån? Kunde man gå över den efter vatten? Fanns det reservbollar? Vad skulle man ha vattnet till? Samt slutligen, hur upplevde du bekvämlighets faciliteterna?

Kpd.

Snart håckihåckihåcki.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Hejade du på något lag och i så fall hälsade de tillbaka? 

Dom brukar göra vågen efter matchen. Eller en variant av vågen. Ett utsnitt på en tio femton meter.

Postat

Det går åt skogen för Finland.

Postat

Ska Finland vända på detta?

Postat

Njet.

Postat

Hur ska det här gå då? Jag trodde ju att vi skulle förlora mot Finland.

Postat

Jämnt skägg i hockeyn.

Postat

Är det bara jag som ser matchen?

Postat

1-0.

Postat

Kollar å!

Bra. Skrek rakt ut här. Överraskade mig själv.

Postat

Skrämde väl slag på granntanterna.

Postat

Du hetsar upp dem med dina djuriska primalskrik 😑 Så kan man också se det. Spännande ja! Förlängning. Men 6 man på isen är för dåligt!

Postat

Är det sudden death nu?

Postat

Du hetsar upp dem med dina djuriska primalskrik

Det hoppas jag verkligen inte.

Postat

Det hoppas jag verkligen inte.

Det säger du inte när de står utanför din ytterdörr, gnyr, trånar och köar. Plockar av sig löständerna, går ner på knä och sätter igång. Vad kan jag säga? Världsklass.
Postat

Det säger du inte när de står utanför din ytterdörr, gnyr, trånar och köar. Plockar av sig löständerna, går ner på knä och sätter igång. Vad kan jag säga? Världsklass.

Yuk. Nu straffar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.