Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 GW skriver om Kevinfallet och lyfter in en tänkbar gärningsman. http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/gw-om-okanda-spareti-kevin-utredningen/
Dark Of Light Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Så svårt att så här efter långt tid komma med något relevant. Minns den där våldtäkts historien, tankarna gick då direkt till Kevinfallet men... Jag tar mig en kpd och sätter mig på balkongen för att njuta av värmen.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Så svårt att så här efter långt tid komma med något relevant. Minns den där våldtäkts historien, tankarna gick då direkt till Kevinfallet men... Jag minns det inte alls. Och vem vet hur det förhöret och erkännandet har gått till?
Dark Of Light Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 (redigerat) Morn! Ska kolla foppollsmatch! Vilka spelade fåppsollsmatchen? Blidde det några mål? Vann någon? Vart det några huliganer där? Brändes det Bengaliska eldar? Var bollen rund? Hur? Var gräset grönt? Hejade du på något lag och i så fall hälsade de tillbaka? Fanns det domare på plats och om så, blåste de i visselpipan någon gång? Fick du också prova? Streakning? Såldes det varmkorv i anslutning till spelplanen? Öl eller andra drycker? Har jag sagt att det är varmt? Fanns det linjemän? Hette någon av dem Linus? Hur långa var linjerna? Nämnde du för linjemännen (i den mån det fanns några) att du skriver i en tråd som är längre? Var är Snigel? Fanns det åskådare? Namn på dessa? Vad hette ån? Kunde man gå över den efter vatten? Fanns det reservbollar? Vad skulle man ha vattnet till? Samt slutligen, hur upplevde du bekvämlighets faciliteterna? Kpd. Snart håckihåckihåcki. Redigerat 21 maj 2017 av Dark Of Light
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Hejade du på något lag och i så fall hälsade de tillbaka? Dom brukar göra vågen efter matchen. Eller en variant av vågen. Ett utsnitt på en tio femton meter.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Hur ska det här gå då? Jag trodde ju att vi skulle förlora mot Finland.
slejnard Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Barnbarn till min sambo. Två matcher två förluster Spännande i håkkin' ! ☺️
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Kollar å! Bra. Skrek rakt ut här. Överraskade mig själv.
Dark Of Light Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Du hetsar upp dem med dina djuriska primalskrik 😑 Så kan man också se det. Spännande ja! Förlängning. Men 6 man på isen är för dåligt!
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Du hetsar upp dem med dina djuriska primalskrik Det hoppas jag verkligen inte.
Dark Of Light Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Är det sudden death nu? Japp olidligt spännande Hur ska det bli?
Dark Of Light Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Det hoppas jag verkligen inte. Det säger du inte när de står utanför din ytterdörr, gnyr, trånar och köar. Plockar av sig löständerna, går ner på knä och sätter igång. Vad kan jag säga? Världsklass.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 21 maj 2017 Postat 21 maj 2017 Det säger du inte när de står utanför din ytterdörr, gnyr, trånar och köar. Plockar av sig löständerna, går ner på knä och sätter igång. Vad kan jag säga? Världsklass. Yuk. Nu straffar.
Recommended Posts