Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 19 maj 2017 Postat 19 maj 2017 Då har jag siestat bort det mesta av den här dagen. 26 grader i skuggan.
slejnard Postat 19 maj 2017 Postat 19 maj 2017 Lyllo er! Vill å ha värme 😑 Vart ryggbiff pd. - backsteak on that ☺️
Dark Of Light Postat 19 maj 2017 Postat 19 maj 2017 Är inte hela ditt liv lite så där? Fyllt av Qrodlår? Nej. Däremot har jag nuppat. 🙂 Har jag sagt att det är varmt väder? 😕 D vart Sibylla p d. 😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 20 maj 2017 Postat 20 maj 2017 Morn. Det ska visst bli svalare i dag. Bara +22. Passar mig bättre.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 20 maj 2017 Postat 20 maj 2017 Hockeysemifinaler idag. Kanada - Ryssland ses väl av många som den "moraliska finalen". I matchen Sverige-Finland är Sverige favoriter med oddsen 1,59 4,50 4,30, men jag tror att det kan bli svårt.
Algotezza Postat 20 maj 2017 Postat 20 maj 2017 God Dag igen på gofika-chatten! Tidigt uppe i morse runt 5. Hade betalt för en loppisplats på Södra Esplanaden i Lund så vi var där 630 för och sätta upp bordet. Bilen var fullastad så jag hade tagit cykeln dit. Det var mest böcker och lite annat smått och gott, smycken men inga kläder. Det folk verkligen gillar är att stå och rota efter smågrejer i lådor. Fyndlådor... Böckerna var inte lika poppis. Folk har nog slutat läsa mer eller mondre, också i Lund. Vi höll på till ca 12. Sista kunden innan vi packat ihop var en av 70-talets progghjältar, Fernebring - ena halvan av Risken Finns. Vi bodde grannar med honom på studentboende i början av 80-talet. Nu hade han rollator. Bra väder först. Soligt och varmt. Men sen kom alla molnen på en och samma gång. Blev riktigt kyligt - men regnfritt. Västanvind. Ha en bra dag. Nästa helg är långhelg...
Recommended Posts