Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Äre nått kul på teven ikväll? Swedish Dicks?
slejnard Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Venne? Jag har då bytt däck på bägge bilarna. Jobbigt men skönt att få det gjort!
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Jag vill minnas att jag lämnade in min bil dom sista åren. Jag tyckte att det var så jäkla tråkigt att göra.
Dark Of Light Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 (redigerat) Venne? Jag har då bytt däck på bägge bilarna. Jobbigt men skönt att få det gjort! Så nu är bil etts däck på bil två och tvärtom? Vagott! En vagott låt från styvt -93 med Vai och den knäckande bra Devon Townsend på sång. Gillade hela den här Sex and Religion skivan, kanske en av Steve Vais absolut bästa utan en massa onödigt gitarronanerande. Just Devon är en extremt underskattad sångare. Härlig tänkvärd text också. Repent, repent, repent ye sinners What do you think you got, when you thought you had a lot But all your feelings are dead? And who do you think you are, when you're reaching for the stars But all your feelings are dead? Must you make a decision, between sex and religion Why can't you love God in your bed? Well, Jesus Christ is in your bed tonight, to bring you back from the dead How are you gonna fight for what you think is right If all your feelings are dead? And what can you know of love, from the eyes of a child to the heavens above When all your feelings are dead? It's a tragic condition, sex and religion, makin' a manic mess in your head Redigerat 15 maj 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Jag vill minnas att jag lämnade in min bil dom sista åren. Jag tyckte att det var så jäkla tråkigt att göra. Men varför lämnade du in den då? 😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Intressant att se att någon rycker ut till försvar av psykologiprofessorn Sven Å Christianson och i stället angriper Dan Josefsson i Kevin-fallet. Det har ju varit ganska ensidigt åt andra hållet. Jag kan ge Yrsa Stenius en poäng i att alla i media verkar vara lika förtjusta i Dan Josefsson nu som man var i Sven Å Christianson en gång i världen. Det kritiska granskandet lyser fortfarande med sin frånvaro. http://www.aftonbladet.se/debatt/a/0RlqB/svt-anvander-logner--och-agerar-domstol
Dark Of Light Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Påminner den om dina texter? Kanske lite så ja. Det finns emellanåt ett betraktande i Townsends texter som jag gillar. har dock aldrig haft honom som inspiration eller liknande. Han har sjungit för Zappa.
slejnard Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Kan bara hålla med dol. Sex and religion är en av mina alltime favoritskivor. Mycket bra sångare och Steve är ju Vai liksom. Bra trummis å i terry bozziio
slejnard Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Jag vill minnas att jag lämnade in min bil dom sista åren. Jag tyckte att det var så jäkla tråkigt att göra. Gjorde det när jag bodde i lägenhet. Hade däckhotell å allt, men det är annat nu. Tråkigt men uppfriskande! 😄
Dark Of Light Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Men varför lämnade du in den då? 😑 ☺️ Intressant att se att någon rycker ut till försvar av psykologiprofessorn Sven Å Christianson och i stället angriper Dan Josefsson i Kevin-fallet. Det har ju varit ganska ensidigt åt andra hållet. Jag kan ge Yrsa Stenius en poäng i att alla i media verkar vara lika förtjusta i Dan Josefsson nu som man var i Sven Å Christianson en gång i världen. Det kritiska granskandet lyser fortfarande med sin frånvaro. http://www.aftonbladet.se/debatt/a/0RlqB/svt-anvander-logner--och-agerar-domstol Ja. Intressant. SVT själva skyltar ju med faktumet att de är totalt åsiktsneutrala i allt. Att de sanktionerat detta är märkligt. De kanske inte hade så stor kolla på vad som gjordes men de måste ju ha förhandstittat på dokumentären långt innan sändning. Tycka vad man vill om det så är det ett faktum att hela fallet luktar unket. Skulle dessa (då) ungar glömma bort vad det gjort eller inte gjort, i alla fall han som då var runt 7? Nog har jag svårt att minnas vad jag gjorde i sju års åldern men dels är jag ju äldre, rent av en gubbe, men jag är rätt säker på att jag inte mördade någon i alla fall. 😳 Polisförhören som hölls är illa uppbyggda och genomförda. Det förstår man ju efter att ha sett videorna. Om det nu inte var dessa grabbar (vilket givetvis kan vara fallet), vem var det då som lyckats komma undan med det så länge? Blir intressant att se den sista delen. Vad blir det för bombshell som kryper fram då? Kanske var det Quick? 😆
Dark Of Light Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Kul i ettan! E d då? Ser längsta å Kunskapskanalen 😑 Jag däremot nuppar inte utan ser på hockeyn. 😑
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 15 maj 2017 Postat 15 maj 2017 Och jag ser på vetenskapens värld. Det här har blivit rena tv-klubben.
Dark Of Light Postat 16 maj 2017 Postat 16 maj 2017 (redigerat) ☺️ Rullar bra på tungan. En kpd. Ytterligare ett sådant här tragiskt och onödigt fall. 🙁 Tre anhållna dock. Offret kom från ett ställe som heter Njutånger, vilket fantastiskt namn. Man tänker på baksmälla eller känslan dagen efter som man kan få om man nuppat fel. Vackraste ortsnamnet tycker jag är Morgongåva. Redigerat 16 maj 2017 av Dark Of Light
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 16 maj 2017 Postat 16 maj 2017 Det är i alla fall bra att polisen har hittat tjejen och, förmodligen, löst brottet snabbt den här gången.
Dark Of Light Postat 16 maj 2017 Postat 16 maj 2017 Ätvidaberg är mera hårdtuggat. Det låter ju mer som något man ber folk dra åt när man blir förbannad. Det är i alla fall bra att polisen har hittat tjejen och, förmodligen, löst brottet snabbt den här gången. Absolut! Unga pojkspolingar med fåniga smeknamn. Vi får väl se varför... om det nu ens finns någon anledning till varför.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 16 maj 2017 Postat 16 maj 2017 Det låter ju mer som något man ber folk dra åt när man blir förbannad. Åtvidaberg - för de stenhårda. Skaplig kommunslogan. 1-0 till Sverige. Det kanske är bättre att förlora matchen?
Recommended Posts