Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Quetzalcoatl (oregistrerad)
Postat

Strax handla sig lite på Coop. Fint å campa sig här på västra kajen i Piteå. Imorse snöade det sig dock 🙁

Ingen signal till tvn heller 🙁

En PT i Piteå.

Postat

Vilken tur. En timme till mellon.

Postat

Låten! Tror den har ganska bra chanser ikväll.. sitter på jobb hela afton.

Allt bra med mig! Hur är det själver?

Han mår bra, och jag med även om man blir tvungen att ömsa skinn ibland. Vad gör du för jobb?

Postat

Satte fö 250 000-kronorsfrågan i är du smartare än en femteklassare apropå ingenting.

Postat

Han mår bra, och jag med även om man blir tvungen att ömsa skinn ibland. Vad gör du för jobb?

Gissade nästan mig till det.

Utöver studion kör jag exjobb ett par dagar i veckan på en larmcentral.

Postat

Gissade nästan mig till det.

Utöver studion kör jag exjobb ett par dagar i veckan på en larmcentral.

Det har du ju sagt förut. Det blir nog lugnt ikväll när alla är hemma och kollar på mellon. Är du inte insyltad på nåt sätt? Det är väl en öppning för en ung låtskrivare och producent?

Postat

Det har du ju sagt förut. Det blir nog lugnt ikväll när alla är hemma och kollar på mellon. Är du inte insyltad på nåt sätt? Det är väl en öppning för en ung låtskrivare och producent?

Inget mello för mig än. Kanske nästa år!! Känner några dock som är insyltade i årets samt Eurovision.

Postat

Inget mello för mig än. Kanske nästa år!! Känner några dock som är insyltade i årets samt Eurovision.

Hur är det att jobba på en tocken där central? Alla ringer väl inte och frågar vad klockan är och liknande?

Postat

Hur är det att jobba på en tocken där central? Alla ringer väl inte och frågar vad klockan är och liknande?

Det är ganska spännande. Inte så mycket skräpsamtal som man kan tro, men de finns, såklart.

Postat

Det är ganska spännande. Inte så mycket skräpsamtal som man kan tro, men de finns, såklart.

Jag tycker det låter som ett intressant jobb, men det är väl mycket elände?

Postat (redigerat)

Mycket elände blir det. Du skulle ju inte kunna jobba med sådant Quvztlgrmchks. Du skulle ju korsförhöra de stackarna som ringde in om allt möjligt från skostorlek till lingonvecka 😆

Det vore ju rätt annorlunda om man ringde och sa att allt är bra och man behöver ingen hjälp...

Man kanske skulle starta ett onödnummer där man fick göra just det. Eller beställa elände av olika slag om det skulle vara lite för lugnt. Ett skottdrama vid ens bostadsområde så man kunde se det hela bekvämt från balkongen, ett påstridigt fyllo som vill in i ens grannes lägenhet, ett bilinbrott eller en biljakt.

Det skulle nog fungera tror jag... Dirty deeds done dirt cheap liksom.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Jag tycker det låter som ett intressant jobb, men det är väl mycket elände?

Det är det! Trivs bra. Väldigt skönt att det är annorlunda från musik också!

Det händer en hel del skit, ja. Vi har hand om hela Sverige också, främst butiker och företag. Kan bli full fräs ganska ofta.

Postat

Mycket elände blir det. Du skulle ju inte kunna jobba med sådant Quvztlgrmchks. Du skulle ju korsförhöra de stackarna som ringde in om allt möjligt från skostorlek till lingonvecka 😆

Det vore ju rätt annorlunda om man ringde och sa att allt är bra och man behöver ingen hjälp...

Man kanske skulle starta ett onödnummer där man fick göra just det. Eller beställa elände av olika slag om det skulle vara lite för lugnt. Ett skottdrama vid ens bostadsområde så man kunde se det hela bekvämt från balkongen, ett påstridigt fyllo som vill in i ens grannes lägenhet, ett bilinbrott eller en biljakt.

Det skulle nog fungera tror jag... Dirty deeds done dirt cheap liksom.

Jag tror jag vore en fena på det där. Jag skulle förmodligen få folk att lösa sina konflikter tillsammans. Några poliser skulle aldrig behöva skickas ut.

Varför är det ingen som skriver nåt i mellotråden. Det känns som om jag håller på att outa mig själv.

Postat

Det är det! Trivs bra. Väldigt skönt att det är annorlunda från musik också!

Det händer en hel del skit, ja. Vi har hand om hela Sverige också, främst butiker och företag. Kan bli full fräs ganska ofta.

Hur går det med musiken då? Skulle du inte göra nåt folmusikaktigt?

Postat

Hur går det med musiken då? Skulle du inte göra nåt folmusikaktigt?

Musiken rullar på bättre än någonsin. Det stämmer! Är i stort sett klart. Vi ska göra en livetagning på en låt på tisdag, sen efter det är alles klart! 🙂

Postat

Musiken rullar på bättre än någonsin. Det stämmer! Är i stort sett klart. Vi ska göra en livetagning på en låt på tisdag, sen efter det är alles klart! 🙂

Lägg gärna upp nåt.

Postat

Jag tror jag vore en fena på det där. Jag skulle förmodligen få folk att lösa sina konflikter tillsammans. Några poliser skulle aldrig behöva skickas ut.

Varför är det ingen som skriver nåt i mellotråden. Det känns som om jag håller på att outa mig själv.

Ja kanske det ja. Du är längstahs fredsduva ☺️

Har bestämt mig för att inte gilla/orka med mello. Crappy låtar.

Postat

Ja kanske det ja. Du är längstahs fredsduva ☺️

Har bestämt mig för att inte gilla/orka med mello. Crappy låtar.

Det finns några bra.

Postat

Morn´.

Kpd.

Det finns några bra.

Det finns det naturligtvis, det är glest mellan dem bara. ☺️ Det är väl att jag haft lite annat för mig, då föll det bort.

Postat

Ja då så. Tycker att det var rätt kul att just den låten vann eftersom den var så totalt annorlunda. Sen verkade artisten va lite av en fåntratt även om han sjöng som en näktergal, men han är inte den första.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.