Bluddrik Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Dom ska fan inte ha något. D: Då får du några lågprispilsner att dricka på muggen.
Bluddrik Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Då får du några lågprispilsner att dricka på muggen. Skickar över ett paket såna här också.
slejnard Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Blir du zugen? Sambon sitter med en öl bredvid mig på flygplatsen. Nej inte sugen. Kör en Cola!
Bluddrik Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Sambon sitter med en öl bredvid mig på flygplatsen. Nej inte sugen. Kör en Cola! Tänkte inte på det. Det var inte meningen.
Dark Of Light Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 (redigerat) Naturligtvis. MAX är teh shaith men Sibylla är shaithigare... h. Har hjälpt dottern med att "köra ut" sin ohängde pojkvän åt helsefyr. Nåja, var mest med som (o)moraliskt stöd. Mina ex-svärföräldrar var också med. Rörigt. Vete faen vilken gång i ordningen de gjorde slut nu men det verkar definitivt this time..? Ungdomar... Ja inte ex-svärföräldrarna alltså utan... Smartfön säger du Pluttrx? Gäller väl bara mobilt Bank-ID eller har jag missat något? Man kan ju ha sin Bank-ID enbart i datorn också. Redigerat 17 januari 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 😮 Ja, hur blir det med kaffet imorgon nu då..? 😕
Naymari Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Vilken låt är det? Den svenska översättningen på Adele jag var med på. Den var överallt. Aftonbladet, Expressen Bl.a. Men det är ju inte ens min låt, så det är ju lite trist. Var bara med på inspelning och produktion.
SnigelDynamit Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Jag vill också vara med och skryta! Min populäraste (låtsas)låt har laddats ner 500 ggr från Soundcloud. Fast den inte ens är bra. Haha! Pengar blir det ju inte heller. 😐 Jag är jättenere idag. JÄTTENERE. Hur mår ni?
Gäst Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 imorgon får jag hem min Intel Compute Stick Core m3 (utan OS) =) 🙂
slejnard Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 Jå det blir kaffe imorn dol! Svepte en halvliter på Arlanda ☺️ Kul med låten där snailz men tråkigt att du är nere! Hoppas det vänder. Jag mår bra iaf 🙂 imorgon får jag hem min Intel Compute Stick Core m3 (utan OS) =) 🙂 Va gott!
Dark Of Light Postat 17 januari 2017 Postat 17 januari 2017 😐 Jag är jättenere idag. JÄTTENERE. Hur mår ni? Ungefär någonstans mellan sådär och kass. Men det blir väl bättre. Vagottwah ni alla andra med allt låtar till pengar till datajox till allt vad det var. Fråga: Hur full är Bluddrix nu?
Bluddrik Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Smartfön säger du Pluttrx? Gäller väl bara mobilt Bank-ID eller har jag missat något? Man kan ju ha sin Bank-ID enbart i datorn också. Men den ska visst bara gälla i tre veckor i fortsättningen.
Bluddrik Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Johnny Bode-priset 2017 till Mona Sahlin. http://johnnybode.com/johnny-bode-priset-2017-till-mona-sahlin/
Dark Of Light Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Johnny Bode-priset 2017 till Mona Sahlin. http://johnnybode.com/johnny-bode-priset-2017-till-mona-sahlin/ Lysande, briljant och så ini helvete rätt! Mycket underhållande indeed. Jag svänger till med en kpd.
drloop (oregistrerad) Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Ja jädrar, Johhny Bode sällskapet festade upp prispengarna på Drottning Kristinas jaktslott. En byggnad som fått flytta sig ca hundra meter från sin ursrpungsposition för att ge plats åt en ny byggnad som bland annat huserat Systembolag och Fiskeristyrelsen.
Bluddrik Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Har ni nåt jätteenkelt recept på köttfärssås, med få ingredienser? Inte sån där snobbmat som ni brukar laga.
slejnard Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Krossad tomat vitläk gul lök paprikapulver buljongtärning + lite örtkrydda på slutet. annars kan man steka med bara salt å peppar
Naymari Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 Har ni nåt jätteenkelt recept på köttfärssås, med få ingredienser? Inte sån där snobbmat som ni brukar laga. köttfärs, smaksatta krossade tomater. Relativt tråkigt, men väldigt enkelt!
Dark Of Light Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 (redigerat) ☺️ Snobbmat.... Det finns på burk för det fåtalet som gillar sådant där färdiglagat. Redigerat 18 januari 2017 av Dark Of Light
Gäst Postat 18 januari 2017 Postat 18 januari 2017 jag drömde en jätte hemsk dröm inatt. att jag var så ohygienisk att en groda hade vuxit fram i en varblåsa på foten som jag fick trycka ut, 😮
Recommended Posts