Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Som den där lille keruben där t ex.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Enkla jobb, eller? http://www.expressen.se/gt/vardbitraden-infors-igen-for-att-klara-personalkrisen/
Dark Of Light Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Enkla jobb, eller? http://www.expressen.se/gt/vardbitraden-infors-igen-for-att-klara-personalkrisen/ Japp Que? Che quevar... ... ..? Quizz... Quo..? Queer..? 😳 QUASIMODO!!!
Neosus Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Det där var ingen utvisning! Han hoppa ju över klubban! 😮
CHAE Postat 11 maj 2017 Trådstartare Postat 11 maj 2017 Japp Que? Che quevar... ... ..? Quizz... Quo..? Queer..? 😳 QUASIMODO!!! 😆 :lol: 😆 :lol: Yep, Quasimodo it is 🙂
CHAE Postat 11 maj 2017 Trådstartare Postat 11 maj 2017 Förresten DoL; ponera att du har en AR-15 (5,56). Hade du behållit den "as is" externt eller hade du rockat något "tacticool". Jag tänker att Magpul-grejer alltid är trevliga 🙂 (Uteslut rödpunkt e t c)
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 😆 :lol: 😆 :lol: Yep, Quasimodo it is 🙂 Ja, vafan ska man göra? Skvallra inte för Yllet bara.
Dark Of Light Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Förresten DoL; ponera att du har en AR-15 (5,56). Hade du behållit den "as is" externt eller hade du rockat något "tacticool". Jag tänker att Magpul-grejer alltid är trevliga 🙂 (Uteslut rödpunkt e t c) Absolut! Instämmer helt med CHAEria lagarna. MagPul pryttlar är teh sheight, även på en Mossberg 590 A1 t ex: Att kunna ställa in stocklängd (hehe... stocklängd...) med de där mellanläggen är superpraktiskt och rent av vackert på ett tacticool sätt. 🙂
Dark Of Light Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 (redigerat) Ja, vafan ska man göra? Skvallra inte för Yllet bara. Vi älskar dig ändå, din gamla puckelrygg. Them bells.... them bells. Redigerat 11 maj 2017 av Dark Of Light
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Vi älskar dig ändå, din gamla puckelrygg. Them bells.... them bells. Jag tror att ni blandar ihop mig med någon annan min ljuva Esmeralda.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Hur blir man en sån där vapendåre? DOL kan jag förstå, men Chae?
Neosus Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Chae.. eller Charlotte... som han egentligen heter.... är en pangbrud 😮
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Nu blir det 4st citronbitare! Hejda Hoppas du kommer tebax.
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Den där citronbitarn har blivit av med ett par ben.
CHAE Postat 11 maj 2017 Trådstartare Postat 11 maj 2017 Ja, vafan ska man göra? Skvallra inte för Yllet bara. Promise. Sköt det snyggt bara, m'kay ☺️ Absolut! Instämmer helt med CHAEria lagarna. MagPul pryttlar är teh sheight, även på en Mossberg 590 A1 t ex: Att kunna ställa in stocklängd (hehe... stocklängd...) med de där mellanläggen är superpraktiskt och rent av vackert på ett tacticool sätt. Ooooooh! 🥰 Håller med; Magpul på shottys verkar fan vettigt 😄Har f ö sett rödpunkts- och reflexsikten på Mossbergs e t c men det känns overkill (totally no pun). Jag tror att ni blandar ihop mig med någon annan min ljuva Esmeralda. Kärlek i Längstah igen? 😳😮 Hur blir man en sån där vapendåre? DOL kan jag förstå, men Chae? Man blir det inte; man föds in i det ☺️ 😑 Chae.. eller Charlotte... som han egentligen heter.... är en pangbrud Äääääsch 😊🥰 Och som alla pangbrudar har jag ett jättelikt stall av grejor. Mest pedaler och gitarrer. Familjen får knappt plats 🙂
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Och som alla pangbrudar har jag ett jättelikt stall av grejor. Mest pedaler och gitarrer. Familjen får knappt plats 🙂 Du har för lite grejer. Annars, hur mår familjen? Hur gammal är dottern nu?
Dark Of Light Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 (redigerat) Hur blir man en sån där vapendåre? DOL kan jag förstå, men Chae? 😛 Jaha ja. Är jag så lättavläst? 😮 Som sagt, man föds nog in i det. Lite som till musik antar jag. Ooooooh! 🥰 Håller med; Magpul på shottys verkar fan vettigt 😄Har f ö sett rödpunkts- och reflexsikten på Mossbergs e t c men det känns overkill (totally no pun). Föredrar ghostring eller bara en enkel gold/rödbead. Rödpunkt är dock inte att förakta, bra skit men på en hagel är det ytterligare en grej som... Kiss. Keep It Simple Stupid brukar jag tänka avseende vapen. Kanske därför jag gillar Glocken. En mysig pistol. Annars, hur mår familjen? Hur gammal är dottern nu? Tala... ... annars Redigerat 11 maj 2017 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Jah. Strax dax för håckihåcki. Lundqvistarn är klar som målis också i kommande matcher. Kul.
Dark Of Light Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Lettland bjuder på lite mer motstånd än jag förväntade mig...
Quetzalcoatl (oregistrerad) Postat 11 maj 2017 Postat 11 maj 2017 Nu får väl nån annan dra igång mellotråden.
Recommended Posts