Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Ett och samma område, övervakat av olika kameror på ett hus fångar en livlig aktivitet av både folk och fä runt det hela. Någon som skulle ha lust att bo här? 😑 PT p d.
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Finland-Frankrike nu. Finlands sak verkar inte vara så mycket vår längre. Man får leta sig ut i cyberrymde för att titta.
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Jaha ja. Macron blev det, föga överraskande. Jag hade väntat mig en halv natts valrysare. Snabba ryck. ☺️
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 (redigerat) Finland fick så mycket stryk att de inte kan stå på skridskorna antar jag. Märklig lag med en märkligare sammansättning och spelstil. Nåja 3 Kronor har haft sina dippar också, man undrar ju hur det kommer sig. Norge-Shc... Hsväits... Shwe... Shcweiz... Sweiz... ... nu. 😑 Redigerat 7 maj 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Haft en grym pedalsteelspelande musiker hos mig idag som spelat in en låt. Kommer bli grymt!
Bluddrik Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Haft en grym pedalsteelspelande musiker hos mig idag som spelat in en låt. Kommer bli grymt! Det är kanske mitt favoritinstrument.
Bluddrik Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Tidiga Steely Dan med Jeff Skunk Baxter hade en del pedal steel.
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Ja som instrument, lätt att bära med sig också och det låter bra i dem. 😑 Naturligtvis.
Gäst Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 (redigerat) skrattar folk åt det här eller funkar det? https://soundcloud.com/melovi/oh-father Redigerat 7 maj 2017 av ewroL
Gäst Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Kan inte spela soundcloudfiler av nån anledning. vore bra om du kunde fixa det, kanske byta webbläsare eller kolla via mobilen - för jag måste veta om det är förjävligt eller om det funkar
Bluddrik Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 vore bra om du kunde fixa det, kanske byta webbläsare eller kolla via mobilen - för jag måste veta om det är förjävligt eller om det funkar Jag har ingen smartphone, och jag gillar Chrome. Är det inte samma låt som förut då?
Gäst Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Jag har ingen smartphone, och jag gillar Chrome. Är det inte samma låt som förut då? nej sjöng in det idag. inspirerad av Dhafer Youssef.
slejnard Postat 8 maj 2017 Postat 8 maj 2017 Går inte att spela upp. God morgon å KPD. Igår snöade det
Naymari Postat 8 maj 2017 Postat 8 maj 2017 Morrn. Första dagen tillbaka efter en välbehövlig, fem dagar lång, semester. Har inte druckit kaffe på över en vecka, känner mig mindre stressad än någonsin. Pimplar te numer. 😑
Dark Of Light Postat 8 maj 2017 Postat 8 maj 2017 Morn´& kpd. Solen lyser igen. Morrn. Första dagen tillbaka efter en välbehövlig, fem dagar lång, semester.Har inte druckit kaffe på över en vecka, känner mig mindre stressad än någonsin. Pimplar te numer. 😑 😮 Beklagar. Det går nog över ska du se.
Recommended Posts