Bluddrik Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Minns ni förresten Aktuell Rapport? Om ni minns vbfa! Var det inte snarare Piff och liknande publikationer som gällde i din ungdom? Något jag fö alltid har tyckt vore ett bra namn på ett band.
Algotezza Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Morrn morrn Min äldre brorsa köpte Piff eller om den hette Raff? Annars på 60- och 70-talet var det Lektyr och FibAktuellt som gällde på den s.k. herrtidningsfronten. Konstig beteckning f.ö... Inte många herrar i de tidningarna... Jag menar det som heter sporttidningar brukar handla OM sport.
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Idag vävs dessutom sex in i de mest oskyldiga sammanhang. Morrn morrnMin äldre brorsa köpte Piff eller om den hette Raff? Annars på 60- och 70-talet var det Lektyr och FibAktuellt som gällde på den s.k. herrtidningsfronten. Konstig beteckning f.ö... Inte många herrar i de tidningarna... Jag menar det som heter sporttidningar brukar handla OM sport. För inte tala om veckotidningar. Å andra sidan, en tidning som hette Nupp skulle jag köpa bara av princip. Som i USA. På amerikanska? 😳
Bluddrik Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 GW är på hugget idag. Skaplig avrättning i Expressen. Sven-Åke Christianson-spaning Inom kriminalpolitiken saknas det inte galna experter. Vanliga virrpannor och lögnhalsar som det tidvis går tretton på dussinet av. Sven Åke Christianson är dock bara tillverkad i ett exemplar. Under sin trettioåriga karriär inom rättsväsendet har han bland annat lyckats med att förvandla olyckshändelser till mord, att få åtminstone en riktig mördare frikänd genom sin innovativa förhörsteknik, att skydda ett halvdussin andra genom att peka ut oskyldiga och dessutom förvandla en av den globala kriminologins minst trovärdiga mytomaner till en av dess allra gräsligaste seriemördare. En märklig man, ständigt redo att färdas på baron Münchhausens kanonkula oavsett färdriktning. http://www.expressen.se/kronikorer/leif-gw-persson/det-ar-valdigt-konstigt--och-valdigt-obehagligt/
Bluddrik Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Morrn morrn Min äldre brorsa köpte Piff eller om den hette Raff? Annars på 60- och 70-talet var det Lektyr och FibAktuellt som gällde på den s.k. herrtidningsfronten. Konstig beteckning f.ö... Inte många herrar i de tidningarna... Jag menar det som heter sporttidningar brukar handla OM sport. Både Piff och Raff fanns, dessutom Paff. Den allra första var nog Cocktail som började komma ut redan 1942, men jag vet inte om man körde några nakenstudier på den tiden?
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Både Piff och Raff fanns, dessutom Paff. Den allra första var nog Cocktail som började komma ut redan 1942, men jag vet inte om man körde några nakenstudier på den tiden? Naturligtvis har du INTE bläddrat i någon av publikationerna. Naturligtvis inte. 😑
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Erik Karlsson och Nylander, uj vad bra. Ja, så ini! Spännande match igår mot herrefolket. Mot slutet var det mer som en uppvisning i avrättning.
Bluddrik Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 Erik Karlsson och Nylander, uj vad bra. Man skulle ha dom i landslaget.
Dark Of Light Postat 7 maj 2017 Postat 7 maj 2017 (redigerat) 😮 Redigerat 7 maj 2017 av Dark Of Light
Recommended Posts