Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Line Bubble på mobilen. Enda jag orkar med numera.

Sudoku ibland när jag är på resande fot.

Postat

Har lagt längstah på startskärmen på mobilen.

Gonatt. Sova på det.

Postat

Tjoho! Har tjänat min första 100-lapp på Spotify med flera strimlade musiktjänster eller vareheter... 

Hur många spelningar krävs det för det?

Postat

2013 fick man mellan 0.006 och 0.008 dollar per spelad låt enligt media. Så det blir väl några tusen låtlyssningar... det mesta är ju via Spotify och lite från Itunes och andra tjänster. Jag tipsar kolleger släkt vänner elever mina läkare (he he he ) om mina låtar. Promotar inte via köpta tjänster.

Postat

Det är då via distrokid. Och via spinnup runt 20 spänn. Sen vet jag inte hur mkt dessa tar ut av kosingen. Nån som vet?

Postat

Det är då via distrokid. Och via spinnup runt 20 spänn. Sen vet jag inte hur mkt dessa tar ut av kosingen. Nån som vet?

Spinnup säger sig låta allt gå till rättighetshavaren då man betalar för tjänsten. Huruvida det är så eller om det sker någon fuffens vet nog ingen utom de själva.

Spotify & iTunes själva behåller dock 30% själva av det du drar in.

Postat

Hur många spelningar krävs det för det?

Jag har drygt 250.000 plays på en av mina inspelningar. Den har spelat in runt 10.000 i runda slängar. Vilket blir ca. 4-5 öre/klick efter spotifys och Stims avdrag.

Postat

half-life 2

är bästa spelet någonsin enligt mig

vilken är er favorit?

Half-Life 2 är förbannat bra.

Mitt favoritspel är nog Suikoden 2. Det är så sjukt emotionellt att jag bara har kört igenom det två gånger och slutet får mig typ att storböla varje gång. xD

Fin begravning och minnesstund. Känns bra allting

Vad bra att det ändå känns bra. Det är viktigt med bra avslut.

Postat

Spinnup kostar per singel ep album. Olika beroende på antal låtar. Distrokid - en klumpsumma per och så kan man ladda upp så.mycket man orkar och vill.

Tjäna 10000 på en enda låt låter ju himla imponerande! Dröjer väl en femtio år innan jag når den nivån.

Postat

Jag har drygt 250.000 plays på en av mina inspelningar. Den har spelat in runt 10.000 i runda slängar. Vilket blir ca. 4-5 öre/klick efter spotifys och Stims avdrag.

Vilken låt är det?

Postat

Ska dra tidigt från jobbet idag. Två klasser på praktik så lite luft i schemat några veckor. NajZ.

Har fixat kaffeautomaten så de e bar å åk.

Åker väl på stan och fixar nåt till kvällskaffet.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.