Bluddrik Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Dokumentärfilm om KISS i SVT 2 20.00. Vad ska det va bra för?
Bluddrik Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Längstah = gubbhyllan? Vi får väl hoppas att Naymari tittar in.
Dark Of Light Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Eller Snigel. Gräddhyllan är det väl knappast, den grädden har surnat för länge sedan. Dokumentärfilm om KISS i SVT 2 20.00. Vad ska det va bra för? Det är istället för skitprogram. 😑
Dark Of Light Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Ja men visst fick du en viss förståelse för Kiss storhet? De har funnits så länge och kantats av så mycket tragik på vägen. Jag VAR ett stort Kiss fan i min ungdom men idag är de ett skämt, en parodi på sig själva. De borde lagt av för några år sedan medans det fortfarande lät någotsånär bra.
Bluddrik Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Nä. Inte direkt. Har aldrig varit intresserad av hårdrock om det nu är det KISS är?
Dark Of Light Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Gardell... komiker som han är ibland... han måste väl ändå vara homospexuell?
slejnard Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Vilket dilemma för Slejnard. KISS eller lets dance? Ingetdera. Men ska se på play sen
Bluddrik Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Kiss alltså. Lets Dance ser jag aldrig 😑 Måste ha blandat ihop dig med nån annan.
Algotezza Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Kiss ser jag var morgon. Ibland på natten. Idag kan man vara metrosexuell. Lika billig som en gratistidning. Het erogen och h-omogen... De flests är nog bara sexuella i största allmänhet. Så får man se vad ödet kan erbjuda...
SnigelDynamit Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Wello right back at ya. Försöker klura ut hur man får längstah att fungera i mobilen. Väntar i denna stund på ett nytt lösenord, tydligen har jag glömt den. HUR MÅR NI???????? 😱
Pico Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Wello right back at ya. Försöker klura ut hur man får längstah att fungera i mobilen. Väntar i denna stund på ett nytt lösenord, tydligen har jag glömt den. HUR MÅR NI???????? 😱 Ptja, va fan... fredag och 21-22 grader varmt idag. Hur illa kan det vara liksom? Tack, själv dårå fröken Dyna?
Bluddrik Postat 5 maj 2017 Postat 5 maj 2017 Ptja, va fan... fredag och 21-22 grader varmt idag. Hur illa kan det vara liksom? Tack, själv dårå fröken Dyna? Lika varmt i heeela vårt avlååånga land altså.
slejnard Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 God morgon å KPD. Idag åker vi o campar en natt i Storforsen. Kom förbi så bjuder jag på kaffe!
Dark Of Light Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Morn o kpd. Är det inte lättare för dig att komma förbi oss, du har ju husbil och allt?
Algotezza Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Wello right back at ya. Försöker klura ut hur man får längstah att fungera i mobilen. Väntar i denna stund på ett nytt lösenord, tydligen har jag glömt den. HUR MÅR NI???????? 😱 Morrn. Ute på tur i det blå. Österlen. NajZ. Längstah funkar bra både i mobilen och bilen. Jag kör ju inte.
Bluddrik Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Morrn. Ute på tur i det blå. Österlen. NajZ. Längstah funkar bra både i mobilen och bilen. Jag kör ju inte. Det går bra att köra och Längstah. Det är många som twittrar och liknande vid ratten. Idag blir det över 20+. Grader. Varmt. DOL. Morn.
Bluddrik Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Snön smälter undan även norröver. Älvsbyn ser dock fortfarande ut att ha över en halvmeter.
Neosus Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Men var försiktig med att cykla och mobila samtidigt. Jag blev vittne till en cykelolycka för några dagar sedan där han cykla rakt in i en epa-traktor som stod still i en korsning. Så jävla klantigt. 🤪
Bluddrik Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Folk har ingen självbevarelsedrift. Vissa människors liv är inte mycket mer än ett utdraget slumpmässigt självmordsförsök.
Dark Of Light Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 (redigerat) Så är det och varmt blir det idag. 🙂 Snöblandat regn framåt måndag dock 🙁 Redigerat 6 maj 2017 av Dark Of Light
Pico Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 Folk har ingen självbevarelsedrift. Vissa människors liv är inte mycket mer än ett utdraget slumpmässigt självmordsförsök. 😆
Dark Of Light Postat 6 maj 2017 Postat 6 maj 2017 😄 Nu tänker jag säga något kontroversiellt. Så då var det gjort. Kpd 😑
Recommended Posts