Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ja, svara genast!!! Hur många är dem? Sko nr samt ev. penislängd anbefalles å det bestämdaste!

Två. Två separata smällar utdelade med samma flugsmälla (blå plast med omålat metall skaft), dock vid två separata tillfällen. Vid båda tillfällena hölls flugsmällan av min höger hand, då bäst kraftdosering samt övrig riktningskontroll erhölls.

Den ena flugan (#1) mötte sitt öde på en TV skärm där den intet ont anande landat för fotvård. Den andra flugan (#2) blev påträffad samt omedelbart där efter avrättad på grannflickans nakna lår.

Det sistnämnda uppskattades föga av sagda tös då en viss smärta upplevdes av henne vid och omedelbart efter flugans tagande av daga. Vidare påträffade hon resterna av liket på sitt lår, vilket beskrevs av henne som "vidrigt".

"Sådana är de, flugorna", svarade jag.

Slut på rapporten.

Ni har uppfunnit en helt ny sorts sex, eller finns det namn på det där med?

Jo. Jag är lite nyfiken av mig.

Annons
Postat

Har när jag tänker efter läst om en variant av flugsex eller vad man ska kalla det förut, men det är nog inget man ska ta upp här.

Postat

Morrn morrn

Flugor förökar sig som flugor har jag hört. Speciellt i soptunnor på sommaren.

Idag ska jag vakta nationellt prov i engelska ett fast jag har sovmorgon och skulle börja sent om jag ska tillfället i akt och klaga en smula. That's Leif.

Men solen skiner och det bör bli en fin dag. Tänkte lämna hojen på service.

Ha bra dag!

Postat

Morrn morrn

Flugor förökar sig som flugor har jag hört. Speciellt i soptunnor på sommaren.

Idag ska jag vakta nationellt prov i engelska ett fast jag har sovmorgon och skulle börja sent om jag ska tillfället i akt och klaga en smula. That's Leif.

Men solen skiner och det bör bli en fin dag. Tänkte lämna hojen på service.

Ha bra dag!

Morn. Så du får betalt för att sitta och läsa en bok eller liknande? Hårda bud.

Flugsex finns det uppenbarligen många varianter av. Inte bara mellan flugor och som trekant med människor.

Postat

Mating_flies.jpg

? 😳

Mmm.

Flugsex finns det uppenbarligen många varianter av. Inte bara mellan flugor och som trekant med människor.

Hmm. Flugsex? Berätta och upplys mig. Menar du att det är det samma som ormgrop, trekant eller gruppsex eller har du hittat en annan något speciell preferens? 😲

Morn

Naturligtvis 😑

Postat

Hmm. Flugsex? Berätta och upplys mig. Menar du att det är det samma som ormgrop, trekant eller gruppsex eller har du hittat en annan något speciell preferens? 😲

Var det inte det ni höll på med igår i någon slags bondagevariant där det slutade illa för flugan?

Postat

Brukar hålla koll på eleverna på nationella prov och rätta wn dwl. Man.överlever...

Kan va en del strul m tekniken när de skriver på datorn. Uppsats o så.

Postat

Brukar hålla koll på eleverna på nationella prov och rätta wn dwl. Man.överlever...

Kan va en del strul m tekniken när de skriver på datorn. Uppsats o så.

Ja då så.

Postat

Var det inte det ni höll på med igår i någon slags bondagevariant där det slutade illa för flugan?

😆 Hah! Hon låg så fridfullt och läste tills flugan landade och resten är historia.

😐 Du behöver nuppa.

Postat

😆 Hah! Hon låg så fridfullt och läste tills flugan landade och resten är historia.

😐 Du behöver nuppa.

Inte om det ska va flugor inblandade.

Postat

Hmm... FUPen till Arbogafallet. Smutsig läsning. Fascinerande men smutsig.

Kpd.

Och i kväll är det dokument inifrån om Kevin-fallet en gång i världen. Det är väl i stället för UG?

Vad är en FUP egentligen? Var får du den ifrån?

Postat (redigerat)

Inte om det ska va flugor inblandade.

Ok, det var du som tog upp det och då trodde jag att du hade kommit på något nytt 😛

Och i kväll är det dokument inifrån om Kevin-fallet en gång i världen. Det är väl i stället för UG?

Vad är en FUP egentligen? Var får du den ifrån?

Ja, det finns många fall att grotta ner sig i. Ett FörUndersökningsProtokoll görs i samband med en brottsutredning. Där sammanställs allt i protokollform. Gärnngs beskrivningar, spanings detaljer, mobilmast tömningar, samtliga förhör med målsägande, vittnen och misstänkta, teknisk bevisning, bilder mm.

Kort sagt allt som polisen sammanställt i utredningen. Allt en åklagare behöver för att föra fram ett åtal samt allt en advokat behöver för att förbereda ett försvar.

Undantaget då sekretess belagda detaljer som sexuellt utnyttjande/våldtäkt av minderåriga eller uppgifter som är känsliga för rikets säkerhet, vid t ex spionmål.

FUPar blir en allmän handling när ett åtal väcks i ett mål. Dessa kan man beställa från resp. tingsrätt om man kan mål#. Dessa levereras då mot en mindre kostnad i pappersform (fast det blir mer sällan), som e-post eller som USB-sticka.

Eller så kan man finna FUPar i div. siter på nätet om man Googlar runt.

Lunch å KPD 😑

Kôrv & plugg samt lite grönt till blidde det.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Pizza!

fryst eller från pizzerian?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.