Bluddrik Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 Kollar på en film som heter Swordfish som är sanslöst kass.
Algotezza Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Morrn morrn. Dagen efter en löftesrik första maj. Arbetsveckan börjar med sol i idag i Lund så man känner sig solidagisk med vädret. Frukost m bl a kaffe samt juice o mackor. Visst det borde vara müsli etc - och kaffe är ju inte så bra i det långa loppet. Å andra sidan löper jag ju inte maraton utan är mest ute och cyklar. Säkert på mer än ett vis. Att så e d. Typ.
Dark Of Light Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Morn´. Bra att få ett svärd på köpet också. I det fallet är det svårt att... värja sig.
Bluddrik Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Då var det vardag igen. Skönt. Om man skulle gå och klippa sig?
Bluddrik Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Tror inte jag har gjort det sen augusti. Jag har inte varit så här långhårig sen jag var tonåring.
Dark Of Light Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 ☺️ SoOoOoOoOoOol. 26° på balkongen. Puuh. Jag har varit långhårig sedan tonåren och skäggig sedan de första fjunen började komma. Server bytet verkade gå bra?
Dark Of Light Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Det här är inget jag sticker under stol med. Jag tänker säga det rent ut. Utan att hålla tillbaka. Varken undanhålla eller förvanska något. Ni får säga och tycka vad ni vill men... Det blir helt enkelt 1 kpd. Förutom det vill jag berätta att jag mest suttit ute på balkongen och gjort solkatter med magen. 😑
Algotezza Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Då var det vardag igen. Skönt. Om man skulle gå och klippa sig? Gjorde jag idag efter jobbet. Hos favoritfrisörskan sedan 10-15 år. Håret växer 2 mån sedan klipps det. Då kommer jag till den hårlängd då jag frågar om jag ska odla långt hår eller klippa det. Det där fula mittemellanstadiet.
Dark Of Light Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 (redigerat) 😑 Jag är i Jokkmokk på personaldagar. Strax middag! Hur är vädret upp i Jokkemockeland? Har dessutom dräpt årets första flugor två till antalet. Redigerat 2 maj 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Har dessutom dräpt årets första flugor två till antalet. Med en smäll?
Bluddrik Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Jag är i Jokkmokk på personaldagar. Strax middag! Vilken personal? Personalen på SMÄKK? Hur länge ska ni va där?
Bluddrik Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Den är lite seg den här serien. Mycket halvsuddiga bilder och skum musik.
Bluddrik Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 The Last Walz på SVT 23.05. Den gick jag på när den kom.
Algotezza Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Mkt bra är den! När jag såg den för många år sen i alla fall.
Bluddrik Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Kommer ihåg att Neil Young sjöng Helpless. Enligt vad jag har läst senare var näsan tydligt nypudrad och han fullständigt påtänd, men det var inget jag tänkte på när jag såg filmen. Jag hade inte många begrepp om sånt.
Dark Of Light Postat 2 maj 2017 Postat 2 maj 2017 Vilken personal? Personalen på SMÄKK? Hur länge ska ni va där? Ja, svara genast!!! Hur många är dem? Sko nr samt ev. penislängd anbefalles å det bestämdaste! Med en smäll? Två. Två separata smällar utdelade med samma flugsmälla (blå plast med omålat metall skaft), dock vid två separata tillfällen. Vid båda tillfällena hölls flugsmällan av min höger hand, då bäst kraftdosering samt övrig riktningskontroll erhölls. Den ena flugan (#1) mötte sitt öde på en TV skärm där den intet ont anande landat för fotvård. Den andra flugan (#2) blev påträffad samt omedelbart där efter avrättad på grannflickans nakna lår. Det sistnämnda uppskattades föga av sagda tös då en viss smärta upplevdes av henne vid och omedelbart efter flugans tagande av daga. Vidare påträffade hon resterna av liket på sitt lår, vilket beskrevs av henne som "vidrigt". "Sådana är de, flugorna", svarade jag. Slut på rapporten.
Recommended Posts