Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Morrn morrn. Dagen efter en löftesrik första maj. Arbetsveckan börjar med sol i idag i Lund så man känner sig solidagisk med vädret.

Frukost m bl a kaffe samt juice o mackor. Visst det borde vara müsli etc - och kaffe är ju inte så bra i det långa loppet. Å andra sidan löper jag ju inte maraton utan är mest ute och cyklar. Säkert på mer än ett vis.

Att så e d. Typ.

Postat

☺️ SoOoOoOoOoOol. 26° på balkongen. Puuh.

Jag har varit långhårig sedan tonåren och skäggig sedan de första fjunen började komma.

Server bytet verkade gå bra?

Postat

Det här är inget jag sticker under stol med.

Jag tänker säga det rent ut.

Utan att hålla tillbaka.

Varken undanhålla eller förvanska något.

Ni får säga och tycka vad ni vill men...

Det blir helt enkelt 1 kpd.

Förutom det vill jag berätta att jag mest suttit ute på balkongen och gjort solkatter med magen. 😑

Postat

Då var det vardag igen. Skönt. Om man skulle gå och klippa sig?

Gjorde jag idag efter jobbet. Hos favoritfrisörskan sedan 10-15 år.

Håret växer 2 mån sedan klipps det. Då kommer jag till den hårlängd då jag frågar om jag ska odla långt hår eller klippa det. Det där fula mittemellanstadiet.

Postat (redigerat)

😑

Jag är i Jokkmokk på personaldagar. Strax middag!

Hur är vädret upp i Jokkemockeland?

Har dessutom dräpt årets första flugor två till antalet.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Enda poängen verkar vara GWs röst och berättarstil...

Postat

Mkt bra är den! När jag såg den för många år sen i alla fall.

Postat

Kommer ihåg att Neil Young sjöng Helpless. Enligt vad jag har läst senare var näsan tydligt nypudrad och han fullständigt påtänd, men det var inget jag tänkte på när jag såg filmen. Jag hade inte många begrepp om sånt.

Postat

Vilken personal? Personalen på SMÄKK? Hur länge ska ni va där?

interro.jpg

Ja, svara genast!!! Hur många är dem? Sko nr samt ev. penislängd anbefalles å det bestämdaste!

Med en smäll?

Två. Två separata smällar utdelade med samma flugsmälla (blå plast med omålat metall skaft), dock vid två separata tillfällen. Vid båda tillfällena hölls flugsmällan av min höger hand, då bäst kraftdosering samt övrig riktningskontroll erhölls.

Den ena flugan (#1) mötte sitt öde på en TV skärm där den intet ont anande landat för fotvård. Den andra flugan (#2) blev påträffad samt omedelbart där efter avrättad på grannflickans nakna lår.

Det sistnämnda uppskattades föga av sagda tös då en viss smärta upplevdes av henne vid och omedelbart efter flugans tagande av daga. Vidare påträffade hon resterna av liket på sitt lår, vilket beskrevs av henne som "vidrigt".

"Sådana är de, flugorna", svarade jag.

Slut på rapporten.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.