Dark Of Light Postat 30 april 2017 Postat 30 april 2017 Så jävla gott är det inte. Du öppnade alltså? PT p d. 😑
Bluddrik Postat 30 april 2017 Postat 30 april 2017 Du öppnade alltså? Nä. Jag har druckit te förr i världen. Märker att jag har tagit bort plasten runt pappkartongen så det går väl inte att lita på datummärkningen?
Dark Of Light Postat 30 april 2017 Postat 30 april 2017 Det är ingen fara med det där. Det enda du kan märka är möjligtvis att smaken avtagit en smula, ta 2 påsar i koppen då. Ohyra får man normalt inte i te om man inte förvarat det fuktigt. Svarar téet inte på tilltal är det ingen fara.
Bluddrik Postat 30 april 2017 Postat 30 april 2017 Hade en paket snabbkaffe en gång som jag köpte när jag flyttade in på ett ställe. När jag flyttade vidare därifrån ett par år senare tog jag med mig paketet, oöppnat.
Bluddrik Postat 30 april 2017 Postat 30 april 2017 (redigerat) Skippar brasan 😊 Det känns väl lite löjligt att sjunga vintern ra... när det är en halvmeter snö och på nollan? Redigerat 30 april 2017 av Bluddrik
slejnard Postat 30 april 2017 Postat 30 april 2017 Det känns väl lite löjligt att sjunga vintern ra... när det är en halvmeter snö och på nollan? Ja den skippar vi å!
Algotezza Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 Gomorron! Skippa brasan igår men vi tog varsin whuskeybakelse från klassiska lundakondiset Ramklints i stället. Värmde. Tror jag struntar i att kolla di röes fanor också. Deras bästa tid var på 70talet. Sen har det bara brakat utför. Men solen skiner etc.
Dark Of Light Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 Morn & kpd. Gomorron!Skippa brasan igår men vi tog varsin whuskeybakelse från klassiska lundakondiset Ramklints i stället. Värmde.Tror jag struntar i att kolla di röes fanor också. Deras bästa tid var på 70talet. Sen har det bara brakat utför.Men solen skiner etc. Ja, jag är inte så mycket för brasor heller... fast det beror på. Di röes fanor ja... vete faen... Röda Armé Fraktionen på -70 talet, det var grejer det däremot. Det small åta helv. mest hela tiden. Snacka om att väcka uppmärksamhet. Dagens gatstenskastande och valplansch ner rivande AFA juniorer har inget att komma med i jämförelse. Nåja... Allvarligt skämtat så var det en djävlig tid det också. Inte helt olik vår när man tänker efter. 😕
Bluddrik Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 Det fanns i alla fall inga sociala medier att reta sig på.
Dark Of Light Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 (redigerat) 😄 Sofforna var i och för sig inte direkt snyggare då och fan vet om shorts modet var på topp då heller... Geeeeeeeheheheyyy. 😆 Redigerat 1 maj 2017 av Dark Of Light
Algotezza Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 Härligt riff eller om det var bugg (två klassiska tuggummin)...
Dark Of Light Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 Puuuuh. Vilken värme!!! Inte ett moln på himlen och sooooooooooooooooooooool!
slejnard Postat 1 maj 2017 Postat 1 maj 2017 Yo 😎 Joxat på med grejs idag, giggat bl.a. Blåste ofantligt!
Recommended Posts