Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har blivit mer av en Te-drickare den senaste tiden. Blir så harmonisk av det och lugnar ber min stress markant. Kaffe verkar bara stressa på mig ännu mera just nu. 😱

Postat

Jag har blivit mer av en Te-drickare den senaste tiden. Blir så harmonisk av det och lugnar ber min stress markant. Kaffe verkar bara stressa på mig ännu mera just nu. 😱

Det där kaffedrinkandet är inte försvarbart på något vis. Blev det nån semester?

Vackert väder här under min glugg av himlen.

Postat (redigerat)

HALLONGTE!!! 😮

Köpte en paket tepåsar för två år sen när jag skulle börja dricka te men har inte öppnat den än. Tror du att det är för sent?

Edit: Klargörande, speciellt för DOL. Jag vet att det inte är för sent att öppna den, men är det för sent att använda tepåsarna på det sätt de är avsedda och få avsedd upplevelse?

Redigerat av Bluddrik
Postat

Köpte en paket tepåsar för två år sen när jag skulle börja dricka te men har inte öppnat den än. Tror du att det är för sent?

Edit: Klargörande, speciellt för DOL. Jag vet att det inte är för sent att öppna den, men är det för sent att använda tepåsarna på det sätt de är avsedda och få avsedd upplevelse?

Är det te i tepåsarna? 😐

Jag blir så less, ledsen 🙁

Såja, kompis... Gaska upp dig. Att några dricker te istället för kaffe kan få den bäste ur balans men så personligt behöver du inte ta det. En kpd? ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.