Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Morn. Sov länge. Skönt, för ikväll ska vi arrangera musik på hotellet. Snart riggning. Kommer bli skoj hejna

KPD 😄

Morn. Sov lite till. Blir det nån film, eller?

Postat

Då var det snart dags för den avgörande finalmatchen om SM-titeln i hockey mellan

HV-71 och Brynäs.

HV är ganska klara favoriter: 1,85 4,00 3,42

Postat (redigerat)

Ska ni spela in en film?

Nej 😑 Redigerat av CHAE
Postat (redigerat)

Smörgåstårta p d!

Är det maskinen som säger "binnnng"?

Nej. Det är maskinen som säger 11.22 och 18....pip, och några av damerna som lånat ut sin röst.

Redigerat av Bluddrik
Postat

Nån som spelar i nån förstamajorkester? Senast för min del var 1980. Those were the days.

Sen har det inte blitt mycke demonstrationer. Senaste eller till och med sista gången var 2003 mot Bushs krig. Träffade mina gamla vänsterpolare då. Antagligen för sista gången. Deras instrument var buckliga. Tuba trombon trumpet flygelhorn. Glöden lite falnad. Många av dem är döda nu.

Postat (redigerat)

Gör du själv?

Denna var köpt pga tidsbrist. Mor fyllde år men tiden fanns inte. Annars gör jag gärna själv. Så ini helv. underskattat det där med smörgåstårta, borde ätas oftare. ☺️

Miljöpartiet ligger risigt till... Bara 3% som det är nu.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

MP behöver inte bara språkrör utan kanske även en spärrman för att hålla koll på procentsatsen.

Postat

MP behöver inte bara språkrör utan kanske även en spärrman för att hålla koll på procentsatsen.

En sån här? Det ligger väl i så fall en bit ifrån deras ideal?

448682.jpg

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.