Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag vet inte ett barr och jag kommer näver att veta något om det heller 😑  Men det är klart att om man vet något blir man väl skogstokig på köpet 😮🙁

Nån gång ibland saknar man Fidden.

Annons
Postat (redigerat)

Morrn igen. Kaffat.

Läget är: nationellt prov i svenska ett på morronen. Vakta för min del. Jobbar t 1645. Sen e d långhelg!

Blir det nån pinne i brasan t Valborg?

Eller vandra under fanstygen 1 maj? Mycket spelningar då när jag var med i Röda kapellet i Lund för en jädrans massa år sen. Blåste draglur. Var med i VPK 79 t 89. Gick ur 89 och en månad senare föll Berlinmuren och Sovjet löstes upp. Nåt ssmband där, tro?

Redigerat av Algotezza
Postat (redigerat)

Morn´o kpd.

Morrn igen. Kaffat.

Blir det nån pinne i brasan t Valborg?

Är detta en kuggfråga med dendrofila inslag?

Btw det där fallet med Arbogakvinnan blir bara snurrigare och snårigare ju mer man läser in sig på den... Vilken soppa.... vilken kvinna... Återigen får man sig en lektion i att alla inte riktigt är vad de försöker föreställa sig som. Alldeles oavsett samhällsposition.

Hon hade ett ordnat jobb, startade eget, ser inte helt fel ut heller. Sedan kantrade allt och nu försöker hon täcka över allt med knepiga och knepigare historier för att dölja sanningen... FUP:en lär ju bli som en bättre Läckbergs roman om man skulle orka läsa genom den.

Ja, djävlar. Jag vet inte hur ni andra gör men jag tar iaf 1 kpd pd.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Man undrar hur den här arbogakvinnan har kunnat ta sig fram genom livet så länge som hon har gjort?

D e ju d jag undrar också. Hon tycks ha haft det rätt så ordnat för sig tidigare men sedan drog det snett av ngn anledning. Lite som Sahlin.

Postat

Man undrar hur den här arbogakvinnan har kunnat ta sig fram genom livet så länge som hon har gjort?

Hon lär vara extremt manipulativ och, enligt vissa, psykotisk. That alone kan nog ta henne skapligt långt.

Postat

Hon lär vara extremt manipulativ och, enligt vissa, psykotisk. That alone kan nog ta henne skapligt långt.

Är det inte att hon är psykopat du menar?

Postat

Yippeee!

Sista lektionen slut. Bra läge att längstah på.

Fyllt i frånvaron.

Kasse fylld med rättningar att förgylla Valborg med...eller...slänga...på...brasan...?

Snart med snabba steg till kaffeapparaten för en sista stärkande kopp inför hemfärden som går via Gateaux på Saluhallen. Lite gofika...

Och ikväll lite Elementary med Holmes o Watson och njuuuuta.

Kvällen före helgen är bäst. Sen går det bara utför. Gäller att inte sitta i tv-soffan och känna hur den där förkylningen mognar i halsen.

Du tuggar jag lite pepparrot. Uppiggande halsrensande.

Postat

Brukar se och höra Lunds studentsångare live på plats i Lundagård när de sjunger in våren . Fint!

Postat

I unge Morse går man igenom typiska 60talsfenomen. Förra gången var det tidiga datorer. Ikväll popkulturen. Nästa vecka? Nåt med 60talets politik...? Fredsrörelsen? Ban the bomb? Anti-Vietnamkrigsrörelsen?

Sov gott!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.