Dark Of Light Postat 15 januari 2017 Postat 15 januari 2017 Fritiof Nilsson Piratens gravsten tillhör de bättre... Kramar tillbaka till de som vill ha och Bluddrix. Jag vet inte om det märktes men.... det blidde en PT 😑
SnigelDynamit Postat 15 januari 2017 Postat 15 januari 2017 Tack för kramar och the handshake. 🙂 Varför kramar du inte folk, Blutt? Jag skriver om min uppväxt, i fiktiv form. Har varit och tränat, nu äter jag. Och har tvättstuga.
SnigelDynamit Postat 15 januari 2017 Postat 15 januari 2017 Hotellfrukost är gott! Och så slipper man diska efter sig. Är sängarna sköna då?
Dark Of Light Postat 15 januari 2017 Postat 15 januari 2017 ... och fräscha? Just hotellsängar har ju inte det bästa ryktet... 😳 Nå, någon som ska ha en kram till eller måhända en puss i ljumsken för nu går jag och lägger mig? Känner mig vissen på alla sätt.
slejnard Postat 15 januari 2017 Postat 15 januari 2017 Hoppas det blir bättre snart dol! Jo de känns fräscha å rena. Funkar ypperligt att se tv från.
Dark Of Light Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 2cm snö och -3,6°. Ynkligt. Förra året vid den här tiden var det -17° här. Det får bli en kpd.
Bluddrik Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Varför kramar du inte folk, Blutt? Det känns tillgjort med alla dessa kramar och kindpussar och high-fives och allt vad det är i alla möjliga och omöjliga sammanhang. Det betyder inte natt jag inte kramar folk ibland.
Micke H Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Jag föredrar kramar framför alla andra typer av hälsningsfraser för vänner. High fives och handskakning och allt annat känns töntigt och tillgjort.
Micke H Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Pain of Salvations nya skiva är så bra att jag får världens jäkla ståfräs.
Bluddrik Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Pain of Salvations nya skiva är så bra att jag får världens jäkla ståfräs. Finns det nån låt där som inte är så lång, och som en annan kan gilla?
Micke H Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Finns det nån låt där som inte är så lång, och som en annan kan gilla? Hmm, det mesta är kanske lite för tungt, men detta är första singeln dom släppte:
Bluddrik Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Det finns en riktigt fin vemodig refräng under all den där gitarrbröten som jag har så svårt för. Annars har dom ju en del intressanta ljudidéer, t ex med basen och den där samplade slingan, vad det nu är. Introt är väldigt långt. Det känns som videon behövs där. Säljer dom några plattor? Intressant att vidga sina vyer lite.
Micke H Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Det finns en riktigt fin vemodig refräng under all den där gitarrbröten som jag har så svårt för. Annars har dom ju en del intressanta ljudidéer, t ex med basen och den där samplade slingan, vad det nu är. Introt är väldigt långt. Det känns som videon behövs där. Säljer dom några plattor? Intressant att vidga sina vyer lite. Oj, kul att du gillar det. Visst finns det plattor, om du inte gillar dom tyngre gitarrerna så har dom två stycken akustiska skivor, en live (12:5) och en studio (Falling Home). Nedan är låten Falling Home från skivan med samma namn.
Algotezza Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Tjoho! Har tjänat min första 100-lapp på Spotify med flera strimlade musiktjänster eller vareheter... Fått kaffe. Temla. Ostbulle. Nu ska jag ha lite Herr Mods-grejor för mej...
Algotezza Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 (redigerat) 20160910_140943 by Göran Egevad, on Flickr Inte så kul text kanske som Piratens... Redigerat 16 januari 2017 av Algotezza
Gäst Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 half-life 2 är bästa spelet någonsin enligt mig vilken är er favorit?
Bluddrik Postat 16 januari 2017 Postat 16 januari 2017 Oj, kul att du gillar det. Visst finns det plattor, om du inte gillar dom tyngre gitarrerna så har dom två stycken akustiska skivor, en live (12:5) och en studio (Falling Home). Nedan är låten Falling Home från skivan med samma namn. Helt ok. Det låter lite som när en del countryrockband skulle göra lugna låtar på sjuttiotalet.
Recommended Posts