Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jo det har jag åxå. Den är med på låten men de vill tydligen att jag ska ha en elektrisk 12:a!

En genväg är ju att tracka guran två gånger för att sedan förskjuta det ena spåret yttepyttelite och sedan har du i alla fall något mer att jobba med. Ett annat tips är ju alltid att plutta dit lite chorus på spåren. Så klart bara en gerillalösning men du behöver ju inte tjacka en el-12:a 😮

Men håller med att riktig el-12:a låter mummamums 🥰

Postat

Nähäpp, nu är det sovdags. G'natt på er, ungdomar 😄

Postat (redigerat)

Torsdag. Gofikadag på jobbet. Knytis på längden. Så de5r blev en kopp kaffe och lite kladdkaka.

Goförmiddag förrexten!

Redigerat av Algotezza
Postat (redigerat)

Jo det har jag åxå. Den är med på låten men de vill tydligen att jag ska ha en elektrisk 12:a!

Sen behöver du väl egentligen bara en sån här:

Faded-Cherry-font-b-Dobro-b-font-font-b-

Och en sån här:

39882.jpg

Edit:  Ja inte just på den låten, utan i "vapenskåpet", typ.

Redigerat av Bluddrik
Postat

Precis såna behöver jag!

såna gitarrer alltså 😳

såna gitarrer alltså 😳

Chae kanske har några. Han har alltid haft för mycket grejer.

Postat

...ja vi läser YKB oxå så vi kan köra i yrket.

Vad är det? Går du i en klass med andra busselever? När är du klar? Har du lagt nern tankarna på datastudier, eller vad det var du hade på gång?

Postat

Nu ska dom tydligen flytta Studio forum. Det brukar bli trassel när dom håller på med sånt.

Jag tycker att det har funkat bra ett tag nu. I alla fall när man kör på vanlig PC.

Postat

YrkesKompetensBevis!  Att få jobba som yrkesförare så måste man ha det. Det är lag på det. 

Det är det! 

Kraven på yrkeskompetensbevis tillämpas sedan den 10 september 2008 för persontransporter med buss och sedan den 10 september 2009 för godstransporter med tung lastbil. Lagen bygger på ett direktiv som är antaget av EU och den gäller förare av transporter med fordon som kräver körkortsbehörigheterna C1, C1E, C, CE, D1, D1E, D eller DE. Kraven på yrkesförarkompetens gäller i alla länder inom EU samt i Norge, Island och Liechtenstein, det vill säga alla EES-stater.
Postat

Chae kanske har några. Han har alltid haft för mycket grejer.

🥰🙂

* * *

@Grahn: lycka till med busskortet. Vad bli nästa steg? Zeppelinare? Pansarvagn?? Lyxkryssare??? Möjligheterna är oändliga 😑

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.