Neosus Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Det är inga problem. Är man störst har man förkörsrätt. Minns när jag var med och körde godsvagnar till och från Norrköpings hamn. Det var en ganska maffig känsla att komma och åka på loket. Långtradarna såg små ut i jämförelse. Lik förbannat hände det att folk försökte tränga sig före vid övergångar. Ja folk har bajje mej inget vett i huvet. En buss har ju en gigantisk döda vinkel och dessutom märker man inte om man får en bil i baken (på bussen alltså). Dessutom så skymmer backspeglarna en del oxå. Om ni ser mig ute så håll er inne. 😱 😊
Dark Of Light Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Chilinötter och öl, rena kostcirkeln. Vetenskapens Värld nu.
Dark Of Light Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Idag har jag nog upplevt det mesta i väder med sol, regn och nu senast åska, hagel och lite snö 😳
Dark Of Light Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 (redigerat) En investering med bra avkastning helt enkelt. Frågan är vad jag betalat och när? Rena midsommar vädret... Käbbel i Aktuellt, senare ett program om en galen elefant som omväxling. Därefter blir det gonatt guys. Tjong. Redigerat 24 april 2017 av Dark Of Light
slejnard Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Brassade en burgare. Hade bara korvbröd till. Vart bra ändå! ☺️ Kanske får kolla in elefanten där!
Algotezza Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Så var denna dag slut. Natti. Intressant att någon utbildar sig till busschaffis. Taxichaffis är väl fortfarande rätt populärt om man gillar rattar. Spd
Bluddrik Postat 24 april 2017 Postat 24 april 2017 Åt grillad kyckling. Hade inget till. Det gick bra.
Dark Of Light Postat 25 april 2017 Postat 25 april 2017 Morn´. Snö, kpd. Så var denna dag slut. Natti.Intressant att någon utbildar sig till busschaffis. Taxichaffis är väl fortfarande rätt populärt om man gillar rattar.Spd Jag gillar rattar men är varken eller.
Algotezza Postat 25 april 2017 Postat 25 april 2017 Morrn morrn. Första lektionen avklarad. Kaffat 2 ggr.
Bluddrik Postat 25 april 2017 Postat 25 april 2017 Jag har generalras på ena sidan. Väntar bara på att det ska börja värka.
Algotezza Postat 25 april 2017 Postat 25 april 2017 Gå till tandläkaren är ett nödvändigt ont. Ibland dj-t ont. Har bara haft tandvärk efter besök hos tandvården. Aldrig före. Jag är skeptisk... En lektion kvar. Sen ska jag besöka morsan, 93, på sjukhuset. Hon fick en liten hjärnblödning i lördags. Mår dock bättre nu. Ska hämta hennes glasögon på hennes äldreboende. Hon blir mer och mer jämngammal med sina söner, 5 st från 57 - 71 år...
Dark Of Light Postat 25 april 2017 Postat 25 april 2017 Gå till tandläkaren är ett nödvändigt ont. Ibland dj-t ont. Har bara haft tandvärk efter besök hos tandvården. Aldrig före. Jag är skeptisk... En lektion kvar. Sen ska jag besöka morsan, 93, på sjukhuset. Hon fick en liten hjärnblödning i lördags. Mår dock bättre nu. Ska hämta hennes glasögon på hennes äldreboende. Hon blir mer och mer jämngammal med sina söner, 5 st från 57 - 71 år... Usch å fy! Gott att det blir bättre. Åldern kommer inte ensam som min mor säger.
Algotezza Postat 25 april 2017 Postat 25 april 2017 Man kan säga att det är mycket nu. Min svåger dog annandag påsk... Jag får glädjas åt att jag blivit farfar natten till Alla Hjärtans Dag! Yngste sonen blev pappa! Så livet är en mix av sorg och glädje... Sol idag i Lund - regn igår! Och drack nyss en god kopp kaffe!
Recommended Posts