Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jo jag tror det är nog relativt lätt att hitta jobb faktiskt. 

Är det en gratisutbildning? Lägger du ner det där med studierna? Tycker du att jag snokar för mycket?

Postat

Va bra. Behövs det chaufförer?

bus-driver.gif

Ja?

Är det en gratisutbildning? Lägger du ner det där med studierna? Tycker du att jag snokar för mycket?

😆

Postat

Svar: Ja! (på alla frågor)  😄

...eller gratis är det inte men csn berättigad! 

Postat

Körde bl a både bussar och lastbilar i det militära. Ovant i början förstås men sedan kör man ute i skogen på smala stigar som det inte vore något. Man vänjer sig. ☺️

Postat

Ganska svårt är det med stora fordon som tar upp mycket plats överallt. Men kul är det.

Det är inga problem. Är man störst har man förkörsrätt. 

Minns när jag var med och körde godsvagnar till och från Norrköpings hamn. Det var en ganska maffig känsla att komma och åka på loket. Långtradarna såg små ut i jämförelse. Lik förbannat hände det att folk försökte tränga sig före vid övergångar.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.