Dark Of Light Postat 22 april 2017 Postat 22 april 2017 (redigerat) Ja nattinatt alla som blivit sonderade och andra vats tur det inte blivit än. ☺️ Jag ska inte briljera på ngt sätt men det blidde en PT till i samlingen. 😑 Vats? Jag menar naturligtvis "vars" o inget annat. Hick. Redigerat 22 april 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 22 april 2017 Postat 22 april 2017 Det där med sovning får vi väl se hur det blir med.
Algotezza Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Söndagsmorron. Morrn morrn. Frukost och kaffe snart... Och på den vägen e d....
Bluddrik Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 (redigerat) 3 st som jag gillar, i ganska olika stuk och som enligt mig är modern pop: Tackar. Det är alltså dom här tre låtarna. Dom två första tycker jag är helt ok, men att båda är rytmiskt stelbenta. The Weeknd har i alla fall riktigt bra bas, men en halvsovande trummis/trummaskinist. Det kommer liksom aldrig igång riktigt. Jag har samma problem med det mesta jag hör. Det svänger inte. Det finns ingen groove. Har ingen rytmen i blodet längre? Den tredje låten tyckte jag inte var nåt vidare. Redigerat 23 april 2017 av Bluddrik
Algotezza Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Idag är det min lillbrorsas och Shakespeares födelsedag. Och min namnsdag irl. Och världsbokdagen eller nåt... typ... o scoutdagen..
Bluddrik Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 (redigerat) https://youtu.be/AoATQO82k-k Har inte hört den variationen förut. Bra låt. Det här tycker jag är bra popmusik av idag även om den har ett par år på nacken och kreatören snart fyller 60. Detta angående Naymaris låtförslag ovan. Dessutom har dom lyckats få med både Cary Grant och Overkill i videon. Redigerat 23 april 2017 av Bluddrik
Bluddrik Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Idag är det min lillbrorsas och Shakespeares födelsedag. Och min namnsdag irl. Grattis. En av mina sju morbröder hette Klas-Göran. Det var inte så kul när låten kom. Dom flesta kallade honom för Fido dock.
Dark Of Light Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Idag är det min lillbrorsas och Shakespeares födelsedag. Och min namnsdag irl. Grattis! Ibland när man svamlar runt på nätet blir man nostalgisk värre. Den här brukade en kompis som gick på Chalmers sjunga vid festtillfällen under mina vildare år. Alla fick sjunga med i refrängen och succén var given. Ja, djävlar, det är så man blir tårögd 😛
Dark Of Light Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Grattis. En av mina sju morbröder hette Klas-Göran. Det var inte så kul när låten kom. Dom flesta kallade honom för Fido dock. Fido? 😆 Vågar man fråga varför?
Bluddrik Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Fido? 😆 Vågar man fråga varför? Vet inte. En annan kallades för Stalin.
Dark Of Light Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Vet inte. En annan kallades för Stalin. Han kanske var bra på att apportera 😐 Stalin säger du? Antingen var han väldigt lik eller så är detta med diktatorer något som går i släkten. Chilinötter är bra goda.
Pico Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Fido? 😆 Vågar man fråga varför? Slickade sig själv i röven? Vet inte. En annan kallades för Stalin. Blev slickad i röven av andra?
Bluddrik Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Stalin hade med ett felaktigt svar på en lektion att göra.
Algotezza Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Tack för grattningar! Eleverna i engelska kallar mig George.
Dark Of Light Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Mmm.... Val i Frankrike och nu menar jag inte havslevande varelser utan sådant där som man röstar i. Vad tror ni? Hur kommer det att gå? Macron? Le Pen? Frågor... frågor... Stalin hade med ett felaktigt svar på en lektion att göra. Berätta 🙂 Tack för grattningar! Eleverna i engelska kallar mig George. ☺️
Recommended Posts