slejnard Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Jag tycker om den där tonen som är ganska clean, men när det håller på att spricka lite hela tiden och så biter det till ibland. Jupp förstår precis Att jag fick en pt
Dark Of Light Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Skar mig i tummen. Varför inte men varför? Det är tydligen den stora terrakottakruksdagen idag... Finns det en liten terrakottakruksdag? Om det är den stora terrakottakruksdagen idag, var det då terrakottakruksafton igår..? Frågor... frågor...
Bluddrik Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Robben Ford är inte så dum heller! Gillar soundet! Märklig teknik han har denne Ford. Han kör fingerspel och plötsligt har han plockat fram ett plektrum nånstans ifrån. Var har han det? Är du inte lite lik en yngre Carlton till utseendet också?
Bluddrik Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Schuu! När även enstaviga ord blir för mycket. Frågan är om vi inte har en slogan här? Frågan är bara för vad?
Neosus Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Märklig teknik han har denne Ford. Han kör fingerspel och plötsligt har han plockat fram ett plektrum nånstans ifrån. Var har han det? Är du inte lite lik en yngre Carlton till utseendet också? Jo han gömmer undan plektrumet under fingrarna på någe vis. Jo vi har ungefär samma frisyr! Comviq frisyren, ingen täckning någonstans! ☺️ 😑
Algotezza Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 (redigerat) Då visar det sig att första jobbeveckan efter lovet är slut. Inte så dumt när eleverna vandrar ut ur skolan nöjda och glada efter veckans slit. Nu har vi baxat oss ända hit. En sista kopp kaffe från automaten och sedan hem tänkte jag. Hoppas cykelkedjan inte krånglar som den gjorde igår. Ha det gott - vädret är grått! Redigerat 21 april 2017 av Algotezza
slejnard Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Jo vi har ungefär samma frisyr! Comviq frisyren, ingen täckning någonstans! ☺️😑 😆
Bluddrik Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Mitt hår har blivit alldeles för långt på sidorna. Det är som Arne fast värre. Får SJ-frisyr när jag försöker kamma det.
Dark Of Light Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Jo han gömmer undan plektrumet under fingrarna på någe vis. Jo vi har ungefär samma frisyr! Comviq frisyren, ingen täckning någonstans! ☺️ 😑 😆 :lol: 😆 Mitt hår har blivit alldeles för långt på sidorna. Det är som Arne fast värre. Får SJ-frisyr när jag försöker kamma det. Beskriv en SJ frisyr. ☺️
Bluddrik Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Beskriv en SJ frisyr. ☺️ Du ser ju Arne på bilden. Håret ser ut som SJ:s gamla symbol, Vingehjulet. Dom har gjort om till en skitful stiliserad variant senare som kostade flera miljoner.
Dark Of Light Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 😆 Ja, djävlar. En annan ser mer ut som en golvmopp fortfarande.
Dark Of Light Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 D blåser så ini fortfarande. Det måtte fattas en hel massa luft någonstans. Funderar om inte det är en conjagare p d? 😕
Dark Of Light Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Det hänger inte på håret. Inte heller på färgen. Så d så. 😑 Nu är Tor vred. Det haglar och åskar. Ett helvetes oväder helt enkelt.
Bluddrik Postat 21 april 2017 Postat 21 april 2017 Fyra nya avsnitt av unge kommissarie Morse med början i Svt ikväll.
Algotezza Postat 22 april 2017 Postat 22 april 2017 Det e lördamorron o mitt huve känns så lätt. Morrn morrn. På tal om.morse. Duvir kuttrar i kod. .-. .- .-. .- .
Bluddrik Postat 22 april 2017 Postat 22 april 2017 Ingen sömn i natt. Skiter i det där med dygnsrytm. Det funkar ändå inte.
Dark Of Light Postat 22 april 2017 Postat 22 april 2017 Morn´o kpd. Det e lördamorron o mitt huve känns så lätt.Morrn morrn.På tal om.morse. Duvir kuttrar i kod..-. .- .-. .- . De upprepar bokstaven R om och om igen. Blir inte mycket sagt kunde man tycka men så har de inte nått sådär oerhört högt på evolutionstrappan heller. 😛 Ingen sömn i natt. Skiter i det där med dygnsrytm. Det funkar ändå inte. 🙁 Låter trist.
slejnard Postat 22 april 2017 Postat 22 april 2017 God morgon 🙂 Behöver ha lite ledigt snart... 😱 Ja slit inte ihjäl dig. Vila emellanåt. Ingen sömn i natt. Skiter i det där med dygnsrytm. Det funkar ändå inte. Hugaligen. Jag har sovit gott
Dark Of Light Postat 22 april 2017 Postat 22 april 2017 Ja! Tänkte just fråga om inte det är dags för en kopp?
Recommended Posts