Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

hej hå

Redigerat av ewroL
drloop (oregistrerad)
Postat

Sjunger på en låt,  det är progressiv rock, lyssnade igenom senaste mixen och det låter fantastiskt. Stolt att få bidra med min enkla röst till ett så ruggigt musikaliskt projekt. Skall bli spännande och höra folks reaktioner på det här projektet.

Postat

☺️ Znailz, how´s life?

Bra mestadels, tackar som frågar.

I fredags var jag ute och festade och idag har jag mest haft huvudvärk.  

Själv då?

Postat

Bra mestadels, tackar som frågar.

I fredags var jag ute och festade och idag har jag mest haft huvudvärk.  

Själv då?

Jah, jämna plågor. Mest gamla hjärnspöken som spökar. Hanterbart skulle jag tro.

Jag slänger på en kpd.

Postat

Jah, jämna plågor. Mest gamla hjärnspöken som spökar. Hanterbart skulle jag tro.

Jag slänger på en kpd.

Jag sa till en gubbe en gång som gjorde skulpturer av gammalt järnskrot att jag gillade hans järnspöken. Jag tyckte det var en rolig komplimang, men han blev sur.

Mycket sport i dag.

Postat

Morn! KPD å sen Göteborg. Begravning imorn. Skönt på sätt å vis å få ett avslut.

Hoppas att det blir en lyckad ceremoni. Dom jag har varit på har känts bra, med präster som gjorde ett bra jobb.

Postat

Ja, hoppas det blir en fin stund och avslut Slej. Så bra en begravning nu kan bli. Som du säger, det blir säkert bra 🙂

Ser ut att bli en vacker dag här. Soligt så ini och en -5°. Kan bli en promenix med en god pipa och hjärnspökena ☺️

Jag sa till en gubbe en gång som gjorde skulpturer av gammalt järnskrot att jag gillade hans järnspöken. Jag tyckte det var en rolig komplimang, men han blev sur.

Mycket sport i dag.

Järnspöken ja Bludd... det var ju faktiskt roligt sagt.

Postat

Järnspöken ja Bludd... det var ju faktiskt roligt sagt.

Jag tänkte ju hjärnspöken, så skämtet var dubbelt så roligt eftersom det var två skämt i ett. Nåja.

Fint väder som sagt. Ska nog också ta mig ut lite. Det är tomt i skåpen.

Postat

Har också en massa hjärnspöken som spökar nu, skrivkursen är igång så det kommer upp en massa minnen.

Viktigt med begravning, faktiskt - ur avslutssynpunkt.

Har fortfarande inte fattat att min far är död just för att det inte blev något ordentligt avslut, för min del. Han ströddes i havet och jag var inte med.

Förra veckan var det ett år sen han dog och mina syskon var och tände ett ljus för honom vid stranden. Då kom det en ensam fiskmås och gjorde en lov ovanför dem och försvann igen.

Väldigt vackert!

Virtuella kramar till alla som vill ha. Och jag vill ha några tillbaks, tack.

Postat

Har också en massa hjärnspöken som spökar nu, skrivkursen är igång så det kommer upp en massa minnen.

Har fortfarande inte fattat att min far är död just för att det inte blev något ordentligt avslut, för min del. Han ströddes i havet och jag var inte med.

Förra veckan var det ett år sen han dog och mina syskon var och tände ett ljus för honom vid stranden. Då kom det en ensam fiskmås och gjorde en lov ovanför dem och försvann igen.

Väldigt vackert!

Jag håller mig mest till handskakningar, så hej på dig.

Jaså. Du går på skrivkurs. Vad skriver du om?

Mina föräldrar ligger i en sån där minneslund. Jag har bara varit där en handfull gånger, och nu är det säkert över tio år sen sist. Jag känner inget speciellt där. Jag inbillar mig att en sten hade varit bättre på det sättet, men vem vet?

Postat

Väldigt vackert!

Tråkigt att höra om din far. Sitter nu på planet å väntar att det ska lyfta från Sthlm. De inväntar tankbilen?!

Kram tillbaka!

Postat

Blir en minneslund för farsan också samt borgerlig begravning. Han ville ha det så.

Det vore bra med en gravsten för man kan ha nån kul text på den. Är lite inne på "Tack och hej."

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.