Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

a001_NormalHires-LARGE.jpg

ola_stor1_0.jpg

09s40-berggren-518__mngl_20101209ab5x036

artworks-000168671572-dauwrj-t500x500.jp

Goder Morgon! Lite frostigt och så men soligt. Klart godkänt.

Ja, och så var första koppen kaffe avnjuten. 

Dagens palindrom

javakavaj

8776551f65f15b00_800x800ar.jpg

😆 :lol: 😆 :lol: Ett komplett dynamitpaket av kaffe doftande attraktion.

😑 PT där, ifall det gick ngn förbi.

Annons
Postat

Vem sjutton är det där?

Har ingen aning vem det är på bilden. Jag googlade på Brun kavaj och valde Bilder. Men han ser ju ut att ha fått sina dagliga koppar - eller så är det vad han behöver...

Postat (redigerat)

Dagens sista lektion. Veckans tyngsta. Nästan två timmar engelska 6 en torsdagseftermiddag med 18 killar och en tjej som går elprogrammet. 

I morgon har jag två timmar svenska 2 till 1620. Inte så effektivt om man säger så. Alla är trötta och vill gå hem.

Schemat bygger på matematik och inte pedagogik. Alltså¨vad som är bra för att få ihop timmarna och inte vad som är bäst för eleverna.

Nu mot kaffet!

Google är himla bra som sökmotor. När jag googlade på javakavaj och sedan klickade på Bilder fick jag bl.a. fram den här. I didn't see thast coming!

Ilse%20Jacobsen%20Espadrille%20With%20Hg

Redigerat av Algotezza
Postat

Googlar man på skor av bröd blir det genast bättre.

987ea55303f21af2d7cdc3c89ccad729.jpg

Postat

I morgon har jag två timmar svenska 2 till 1620. Inte så effektivt om man säger så. Alla är trötta och vill gå hem.

Vad gör ni på svenskan då?

Postat

Inte så konstigt när ni börjar så tidigt. Vad gör ni resten av tiden då?

I AM NERD SLAYER NERD ! ! ! 😄

Det är klart du är! ☺️

Postat

Vad gör ni på svenskan då?

Skriver texter av olika slag, läser, analyserar text, kollar filmer...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.