Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag tycker den sticker ut. den har knappt några kanter nämligen. bara glas över hela.

Jag tycker allihop ser likadana ut.

Smartphones är djävulens påfund, eller i alla fall nära nog.

Postat

jag tycker den sticker ut. den har knappt några kanter nämligen. bara glas över hela.

Ja, kanske det. Jag har inte fått nuppa mer även om jag skaffat nya mobiler dock. Tur är väl det i och för sig. Det hade blivit närmast plågsamt. Imponator värdet är lågt och en ren färskvara.

Får lyssna sen loop!

Japp jag kan kirra fönstrena dol ☺️

Vagott! ☺️

Postat (redigerat)

Vet inte om jag har så mycket mer att tillägga än vad som redan står där. I Wikipedia om HJäLP alltså...

Redigerat av Algotezza
Postat

Jag tycker allihop ser likadana ut.

Smartphones är djävulens påfund, eller i alla fall nära nog.

"Frottéhanddukar... Vårt tids gissel. Vår tids stora dödsfälla... och ingen talar om detta! Varje handduk innehåller öglor och ludd... Öglorna absorberar vatten, men också bakterier. Det innebär att i varje genomsnittlig handduk av frotté så finns det 10 kilometer öppen yta för bakterierna att fästa sig vid.... Använd pappershanddukar."

Robert Gustavsson, "Fyra Nyanser Av brunt".

Postat

Ja, kanske det. Jag har inte fått nuppa mer även om jag skaffat nya mobiler dock. Tur är väl det i och för sig. Det hade blivit närmast plågsamt. Imponator värdet är lågt och en ren färskvara.

Ja, det är inte så populärt att facebooka det första man gör när man ligger.  😱

Postat (redigerat)

FartPhones?

Redigerat av Algotezza
Postat

Ja, det är inte så populärt att facebooka det första man gör när man ligger.  😱

Är det inte det som inom porren kallas "facial"? 😱

I övrigt gäller; som man nuppar får man ligga.

Postat

Pluttrix hade kunnat vara de där två gaggiga gubbarna på balkongen, men sedan då? Vem är Fozzie Bear? Vem är den galna trummisen Animal? Miss Piggy? Den där bistra blåa örnen som jag glömt namnet på?

Pga min nupphistorik, hade jag hetat Erland hade man kunnat kalla mig för sädes-Erland 😳 ?

Postat

Pluttrix hade kunnat vara de där två gaggiga gubbarna på balkongen, men sedan då? Vem är Fozzie Bear? Vem är den galna trummisen Animal? Miss Piggy? Den där bistra blåa örnen som jag glömt namnet på?

Två gaggiga gubbar är jag ändå inte. Undrar om du inte är mer som Gonzo? Han med fel organ i ansiktet.

drloop (oregistrerad)
Postat

Det är riktigt bra. Bra svensk text också. Det hör man inte varje dag. Utmärkt produktion också. Det låter inte mycket 80-tal, men kan inte komma på vilka influenser man kan tala om.

Svårgooglat gruppnamn dock. Delar på Facebook, men det är inte mycket aktivitet där.

Tack! 

Postat (redigerat)

Två gaggiga gubbar är jag ändå inte. Undrar om du inte är mer som Gonzo? Han med fel organ i ansiktet.

😆 Kanske det ja och två testiklar till ögon. Den piprökande Maigret nu ja d e d d e! ☺️ Redigerat av Dark Of Light
Postat

Kollade programmet om Gyllenhammar. Havregrynen är väl det som håller i det långa loppet.

Hade man döpt om Volvo till Vulva hade det kanske fortfarande varit ett svenskt bolag. Och Volvo betyder jag rullar.

Postat

Kollade programmet om Gyllenhammar. Havregrynen är väl det som håller i det långa loppet.

Hade man döpt om Volvo till Vulva hade det kanske fortfarande varit ett svenskt bolag. Och Volvo betyder jag rullar.

Kallades han inte grynet? Sedan splittrade han väl upp Volvo i massor av verksamheter, bl a livsmedel?

drloop (oregistrerad)
Postat

Kan man tala om några influenser?

Ja jag lyssnar... 🙂

Postat

Helt klart en ladies man.

Jobbig chef Maigret har. Har ni haft några jobbiga chefer?

Att vara jobbig är väl vad chefer gör. De är alla jobbiga om än på så olika sätt.
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.