Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Traktorn tar det mesta av gårdsplanen men skottar själv kanske 300m2?

Tomten är drygt 5000m2 inkl byggnader!

Fy fan. Jag har inte ens en balkong längre.

Annons
Postat

Fy fan. Jag har inte ens en balkong längre.

Man kanske kan fästa en plog på rullatorn och sedan släppa dig och den lös?

Inte en tillstymmelse till snö här. Sol och vindstilla. Har varit och handlat både sängkläder och Tempurkudde, här ska sovas så ini. D e d d blir. Så e d, d e d d e!

Kpd?

Postat (redigerat)

Jåhh. Då har man sett henne naken också då. ☺️

Bra rulle, det blir en kebabpizza pd.

Rulle förresten, det kan man ju inte säga längre, inte dvd heller. Filmat är det ju fast... 😳 alltså... hm... rörliga bilder känns förlegat, jo det är sant Pluttrix... 😑

En bra optiskt samt audiofilt digitalprocesserad filmisk real eskapad av sci-fi, samt smått kittlande erotisk karaktär? 🤪

På Spåret senare och ännu senare i SVT kommer för de som inte

har filmer inom en knapptryckning, I Huvudet På John Malcovich.

Vill minnas att den är skruvad nog att se.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Ja visst var den bra dol? Kändes lite som klassisk sci-fi typ 2001-ett rymdäventyr även om handlingen är helt annorlunda

Ja, den var bra. har annars lite svårt för genren i sig då det ofta flippar iväg med för mycket rymd dinosaurier och lasrar mm. Dock älskar jag gamla Star Trek men det är ju för att det är så dåligt att det blir bra. Det är en hårfin linje ibland eller hur? The Martian var lysande och Interstellar också. 12 Monkeys från -95 är en annan alldeles lysande film. Har också blivit en mindre lyckad TV serie, undvik den.

Vad handlar den om?

Vi åt från tjugokiloskalkonen btw ☺️

Är du säker på att det inte är en struts eller en ren?

Nu är det På Spööööört.

Postat

Det är inte farligt om köttet var det. 😑 Men sämre m det inte var det. Hygien är allt.

Den här sidan är ju förfärligt roligt skriven och vilka omslag sen...  och kolla in menyn till höger med bandnamn... och cameltoes mm, mm. 😆

Postat

Vad handlar den om?

Vi åt från tjugokiloskalkonen btw ☺️

samma historia som Wizard of Oz, fast mörkare...

Postat

Tänkte dubbelkolla med er en grej.

Blir det eller blir det inte KPD imorn bitti?!?!?!?

Kanske en hel kanna Va!?!?!?!?

☺️

Jag aldrig druckit Va! Är det som kaffe men mer diffust, det där Va?

Kpd blir det alldeles oavsett Va eller inte.

Pluttrix verkar vara helt slut efter allt idrottande han hålls med nuförtiden.

Postat (redigerat)

Ja det är svårt att försöka dölja det uppenbara. De rasistiska krafterna tror inte jag får mer bränsle av dessa nyheter. De är redan övertygade alldeles oavsett. Det har dock gått väldigt långt med denna form av brottslighet... alldeles för långt. Samtidigt har vi en polis i kris. Man känner inte igen landet längre pga alla våldsamheter. Trist 🙁

Äh, kyckling och potatisgratäng idag vad det lider, sedan ska jag åka iväg och nuppa. Förmodligen efter en kaffe. Förmodligen blir det en kpd efteråt också.

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.