Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Observerade ni ptn?! 😆

Blir varma smörgåsar på det!

It went hot buttergeese on that!

Naturligtvis.

t3406.gift3410.gift3423.gift3406.gif

Nu blir det stafett. Och sen är det handbolls-VM.

Vilken kondis du har 😮

Postat

Ja! Vilken bra bidé! D tycker jag vi bestämmer redan nu. Ingen tveksamhet här, inga hinder ligger framför mig som skulle kunna fördunkla detta, alldeles utmärkta förslag! Jag tycker vi slår till!? Eller? Va? Nej? Jo? Ja? Vi kör p d alltså, d e d vi gör va!?

Postat

Är du sommelier? 

Jag kan faktiskt vara motsatsen till sommelier. Eftersom jag dricker enbart för att bli full och aldrig någonsin för att det smakar gott. FÖR DET SMAKAR INTE GOTT: Men full är roligt att bli ibland.

Somalier? 😳

Jag kan faktiskt vara motsatsen till Somalier. Då jag är väldigt vit och nordisk.

Men jag gillar att bli brun ibland. Eller brun och brun, bränd följd av lite brunbränd.

Postat

Jag kan faktiskt vara motsatsen till Somalier. Då jag är väldigt vit och nordisk.

Men jag gillar att bli brun ibland. Eller brun och brun, bränd följd av lite brunbränd.

Du var väldigt blond på den där avatarbilden du hade ett tag. Vad gör du på jobbet då?

Postat

Herregud vad Pain of Salvations nya skiva hittills är bra. 🥰 Jag har saknat att höra en ny skiva för första gången från dom.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.