Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hoppas detta inte uppfattas fel, men det känns lite lätt surrealistiskt att en av "ungdomarna" från längsta pratar om att sin fru är på teater. xD

Självklart inte. Det är väl aldrig någon som uppfattat någonting fel i längsta? ☺️

Från Facebook: "Jag hyr nu ut min mysiga tvåa".

*misstolkar*

Du kan ju hälsa att den Längsta är intresserad.

Annons
Postat

Det ena utesluter ju inte de andra, han är bra knepig helt enkelt.

Självklart inte. Det är väl aldrig någon som uppfattat någonting fel i längsta? ☺️

Precis! ☺️

Postat

Hur går det med doktorerandet?

Sakta men säkert framåt. Beräknar vara klara runt 2020.

Läser recensioner om Father John Mistys nya platta. Är han bra? Han verkar lite knepig.

Hans förra skiva var väldigt bra.

Postat

Hans förra skiva var väldigt bra.

Det var mäktigt. Han har massor av influenser men får ändå ihop nåt väldigt eget. Undrar om man ska läsa texten? Det jag uppfattade lät väldigt knepigt. Han sjunger bra.

Postat

Morsan ringde precis. Jag trodde hon var på jobbet men tydligen hade hon gått tidigt, hon befann sig vid centralen när det hände.

Postat

Morsan ringde precis. Jag trodde hon var på jobbet men tydligen hade hon gått tidigt, hon befann sig vid centralen när det hände.

Gott att inget hände! Ja, fy djävulen vad hemskt!!! Man tänker ju på de drabbade. Vi får se om det kommer fler dåd. Det brukar komma fler efter om nu detta inte var ngn ensam galning förstås. Han blev gripen troligtvis om man ska tro murvlarna. Vi får vara glada att det inte tog värre, som i Paris. Lite svenskt, lagom sådär. Tack och lov.

Det är nya tider indeed...

Postat

MickeH för helvete, håll dig inomhus, okej! 🙁

Mitt ex och hennes familj är i Sthlm sedan igår 😮🙁 . Mycket poliser överallt.

Postat

Det som är både jobbigt och farligt i dessa lägen är alla rykten och desinformation. Två är gripna sägs det men inget som är bekräftat ännu. Det kan ju också handla om folk som är gripna för ohörsamhet el. liknande i samband med avspärrningarna. Det florerar redan ansiktsbilder på en gripen men om han har ngt direkt att göra med dådet är ju frågan. Nu presskonferans...

Mail Online spinner på...

drloop (oregistrerad)
Postat

... en annan sak är att whiskydiet metoden fungerar, jag har tappat tre dagar redan!

Grymt, provar med Cognac, gillar inte whiskey så mycket.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.