Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har glömt bort vad man gör när man är ensam hemma. Blir bara stressad och deppig över jobb istället. Vad gör man???? Får väl se klart en film jag började på i helgen.

Har alltså inte skilt mig eller så utan min fru (jävlar vad lillgammal man är ändå) är på teater.

Ensam hemma: ibland gör jag en låt och ibland skriver jag eller tecknar.

Sen har jag kommit in i att bara sitta och glo. Sluta ögonen och lyssna på klockan som tickar. Sjunker in i mig själv. Halvdrömmer. Skönt. Slappnar av.

Och så en kpd.

Godnatt förresten.

Postat

Tickande klockor är bland det värsta jag vet.

Tickande bomber är bland det värsta jag vet. Det och godistiggande ungdjävlar vid påsk, religiösa fanatiker, dragspel, stetsonhattar (ogärna i kombination), fanatiska ungdjävlar, mobiler som inte är vattentäta, flugor, en del människor, att man inte med gott samvete kan slänga fullt påklätt folk i en pool på grund av mobiler som inte är vattentäta och en del krig. Ja och så några småsaker till 😑

Komikern Don Rickles är död. Skaplig roastare.

https://www.youtube.com/watch?v=K-KeTNU-ods

RIP. Rolig snubbe var han.
Postat

Exploderande bomber är ännu värre.

De hinner man ju oftast inte uppleva.

Sjyssta bomber är det bästa jag vet.

Naturligtvis 😛

Det tog inte lång tid för Trump att börja bomba.

Ja. Han som inte skulle lägga sig i andra länders angelägenheter. America first. Detta Syrien... finns det något kvar efter allt krigande i tiders evighet?

Postat

Jag har glömt bort vad man gör när man är ensam hemma. Blir bara stressad och deppig över jobb istället. Vad gör man???? Får väl se klart en film jag började på i helgen.   

Har alltså inte skilt mig eller så utan min fru (jävlar vad lillgammal man är ändå) är på teater.

Hoppas detta inte uppfattas fel, men det känns lite lätt surrealistiskt att en av "ungdomarna" från längsta pratar om att sin fru är på teater. xD

Postat

Hoppas detta inte uppfattas fel, men det känns lite lätt surrealistiskt att en av "ungdomarna" från längsta pratar om att sin fru är på teater. xD

Tiden går och vi med den. 😑

Kpd?

Postat

Overkill var väl inte riktigt ung ens när han var riktigt ung?

Postat

Overkill var väl inte riktigt ung ens när han var riktigt ung?

Jorå, han var väl typ 16 när han började hänga här? Och jag ett par år äldre.

Postat

Jorå, han var väl typ 16 när han började hänga här? Och jag ett par år äldre.

Jag syftade på det han sa om han var lite lillgammal.

Själv blir jag å andra sidan aldrig riktigt vuxen.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.