Dark Of Light Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 Det kommer en recension så småningom Kan knappt bärga mig.
Dark Of Light Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 Hört KISS 😎 No shit!? ☺️ Det är som DOL...han träffar ju kompisar HELA tiden...På SKJUTBANAN! hahahahahahahah 😆 ☺️ Oh, Kitt!?
Bluddrik Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 Man kanske skulle ha blivit recensent. Jag tycks ha en naturlig läggning för det där med ris och ros.
slejnard Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 ☺️ Gig idag 16.30 för kids. Saft till barnen och kaffe till föräldrarna bjudes 🙂
Dark Of Light Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 Man kanske skulle ha blivit recensent. Jag tycks ha en naturlig läggning för det där med ris och ros. ☺️ Framför allt ros. ☺️ Gig idag 16.30 för kids. Saft till barnen och kaffe till föräldrarna bjudes 🙂 Naturligtvis ☺️
Algotezza Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 ☺️ Gig idag 16.30 för kids. Saft till barnen och kaffe till föräldrarna bjudes 🙂 KPD?
Overkill Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 Jag har glömt bort vad man gör när man är ensam hemma. Blir bara stressad och deppig över jobb istället. Vad gör man???? Får väl se klart en film jag började på i helgen. Har alltså inte skilt mig eller så utan min fru (jävlar vad lillgammal man är ändå) är på teater.
CHAE Postat 6 april 2017 Trådstartare Postat 6 april 2017 Jag har glömt bort vad man gör när man är ensam hemma. Blir bara stressad och deppig över jobb istället. Vad gör man???? Får väl se klart en film jag började på i helgen. Har alltså inte skilt mig eller så utan min fru (jävlar vad lillgammal man är ändå) är på teater. Sweet freedom 😉 Precis; kolla film, Längstah, läsa en bok från pärm till pärm, shoppa loss på eBay o s v. Möjligheterna är oändliga ☺️
Overkill Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 Nej, jag är monogam. Såg en Oväntad vänskap för ett tag sen med. Den var Oväntat bra.
slejnard Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 Nej, jag är monogam. Såg en Oväntad vänskap för ett tag sen med. Den var Oväntat bra. Jo den är bra! Minns att jag var besviken när jag började se den pga att den är fransk men ändrade mig fort! Kladdkaka e gott ☺️
CHAE Postat 6 april 2017 Trådstartare Postat 6 april 2017 Apropå det, vart tog Snigel vägen? På tal om kladdkaka? 😳
Dark Of Light Postat 6 april 2017 Postat 6 april 2017 (redigerat) Programledaren för Opinion Live har på sig pyjamas med en kavaj över. Redigerat 6 april 2017 av Dark Of Light
Recommended Posts