Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Hört KISS 😎

No shit!?

☺️

Det är som DOL...han träffar ju kompisar HELA tiden...På SKJUTBANAN! hahahahahahahah 😆

☺️

giphy.gif

Oh, Kitt!?

Postat

Man kanske skulle ha blivit recensent. Jag tycks ha en naturlig läggning för det där med ris och ros.

☺️ Framför allt ros.

☺️

Gig idag 16.30 för kids. Saft till barnen och kaffe till föräldrarna bjudes 🙂

Naturligtvis ☺️

Postat

☺️

Gig idag 16.30 för kids. Saft till barnen och kaffe till föräldrarna bjudes 🙂

KPD?

Postat

Jag har glömt bort vad man gör när man är ensam hemma. Blir bara stressad och deppig över jobb istället. Vad gör man???? Får väl se klart en film jag började på i helgen.   

Har alltså inte skilt mig eller så utan min fru (jävlar vad lillgammal man är ändå) är på teater.

Postat

Jag har glömt bort vad man gör när man är ensam hemma. Blir bara stressad och deppig över jobb istället. Vad gör man???? Får väl se klart en film jag började på i helgen.   

Har alltså inte skilt mig eller så utan min fru (jävlar vad lillgammal man är ändå) är på teater.

Sweet freedom 😉

Precis; kolla film, Längstah, läsa en bok från pärm till pärm, shoppa loss på eBay o s v. Möjligheterna är oändliga ☺️

Postat

Apropå det, vart tog Snigel vägen?

På tal om kladdkaka? 😳

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.