Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

😠

Nej, Micke du är ju en cool och schysst kille, som har talang och är grym på allt du gör.  😑

och hör sen!  😠

Postat

Nu har jag en fråga här som jag gäääääääääääääääääärna vill ha ett svar på....

Ska man brygga sig en kopp kaffe nu eller sen efter maten eller både och? 😳 .  

Postat

Nu har jag en fråga här som jag gäääääääääääääääääärna vill ha ett svar på....

Ska man brygga sig en kopp kaffe nu eller sen efter maten eller både och? 😳 .

Du ska ständigt ha en kanna redo att inmundiga!

@smäkk 😎

Alltså jag är på SMÄKK 😳

Förbenade hopslagningar!

Postat (redigerat)

NÄE! Alla ska vara som mig! 😠

Ensamma gråtrunkare. 🙁

😠

Nej, Micke du är ju en cool och schysst kille, som har talang och är grym på allt du gör.  😑

och hör sen!  😠

Ja, det sägs att alla är bra på något, han har hittat sin grej!

Det är fantastiskt hur olika människor är. Tur är väl det. ☺️

Vi är alla olika och en del är annorlunda. 😑

Det jag egentligen skulle säga innan jag blev distraherad var att man lär bli förbannad ikväll igen. Uppdrag Grahnskning om peddopräster... Har jag sagt att religion är en satans uppfinning?

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Det jag egentligen skulle säga innan jag blev distraherad var att man lär bli förbannad ikväll igen. Uppdrag Grahnskning om peddopräster... Har jag sagt att religion är en satans uppfinning?

Det där vet jag inte om jag vill se på ens.

Postat

Fan vad förbannad jag blir när det står att skrivaren skriver ut än fast den inte gör det och när jag avbryter så skriver den ändå ut fast ändå inte och så skriver jag ut på nytt efteråt men ingenting händer men ändå skriver den ut men ändå inte. 

😳

Postat

Ett felmeddelande jag "älskar" att få är (svarar inte) - t.ex. om DAWen eller word,,,

Postat

Varför då?

Det tär på tålamodet att få det meddelandet.... När man vill komma igång med något...

Här hade det passat ganska bra om Algotezza inte svarade. 😄

😏  😏  😏

Postat

Err, vilket är fallet so far... Insåg inte att klockan tickat på så mycket då jag tittade här alldeles "nyss".

Meh, orka bli ninjad just så där då.  😆

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.