Memphis Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Det är fantastiskt hur olika människor är. Tur är väl det. ☺️
Memphis Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 😠 Nej, Micke du är ju en cool och schysst kille, som har talang och är grym på allt du gör. 😑 och hör sen! 😠
Neosus Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Nu har jag en fråga här som jag gäääääääääääääääääärna vill ha ett svar på.... Ska man brygga sig en kopp kaffe nu eller sen efter maten eller både och? 😳 .
Memphis Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Du kan ju göra något så galet som att: Brygga kaffet TILL maten. 😱 😕
slejnard Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Nu har jag en fråga här som jag gäääääääääääääääääärna vill ha ett svar på.... Ska man brygga sig en kopp kaffe nu eller sen efter maten eller både och? 😳 . Du ska ständigt ha en kanna redo att inmundiga! @smäkk 😎 Alltså jag är på SMÄKK 😳 Förbenade hopslagningar!
Dark Of Light Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 (redigerat) NÄE! Alla ska vara som mig! 😠 Ensamma gråtrunkare. 🙁 😠 Nej, Micke du är ju en cool och schysst kille, som har talang och är grym på allt du gör. 😑 och hör sen! 😠 Ja, det sägs att alla är bra på något, han har hittat sin grej! Det är fantastiskt hur olika människor är. Tur är väl det. ☺️ Vi är alla olika och en del är annorlunda. 😑 Det jag egentligen skulle säga innan jag blev distraherad var att man lär bli förbannad ikväll igen. Uppdrag Grahnskning om peddopräster... Har jag sagt att religion är en satans uppfinning? Redigerat 5 april 2017 av Dark Of Light
Bluddrik Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Det jag egentligen skulle säga innan jag blev distraherad var att man lär bli förbannad ikväll igen. Uppdrag Grahnskning om peddopräster... Har jag sagt att religion är en satans uppfinning? Det där vet jag inte om jag vill se på ens.
Neosus Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Fan vad förbannad jag blir när det står att skrivaren skriver ut än fast den inte gör det och när jag avbryter så skriver den ändå ut fast ändå inte och så skriver jag ut på nytt efteråt men ingenting händer men ändå skriver den ut men ändå inte. 😳
Neosus Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Nu tryckte jag avbryt på skrivaren och nu skriver den ut..... 😲 🤪
Bluddrik Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Har du fyllt på papper? 😑 Nu är du väl förbannad på honom också?
Algotezza Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Ett felmeddelande jag "älskar" att få är (svarar inte) - t.ex. om DAWen eller word,,,
Bluddrik Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Ett felmeddelande jag "älskar" att få är (svarar inte) - t.ex. om DAWen eller word,,, Varför då?
Pico Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Varför då? Här hade det passat ganska bra om Algotezza inte svarade. 😄
Algotezza Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Varför då? Det tär på tålamodet att få det meddelandet.... När man vill komma igång med något... Här hade det passat ganska bra om Algotezza inte svarade. 😄 😏 😏 😏
Pico Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Err, vilket är fallet so far... Insåg inte att klockan tickat på så mycket då jag tittade här alldeles "nyss". Meh, orka bli ninjad just så där då. 😆
Bluddrik Postat 5 april 2017 Postat 5 april 2017 Här hade det passat ganska bra om Algotezza inte svarade. 😄 Smartass. Läget?
Recommended Posts