Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Skriva gärna vad du får för svar, om du får något. Vore intressant.

Men vad exakt skrev du till journalisten?

Lär inte få nåt svar. Var riktigt sadamförbannad när jag skrev till honom, så det är kanske bäst för Längstahfriden att inte lägga in drapan här.

Annons
Postat

Jag har inte fattat riktigt, men är du också en sån där NRA-kille?

1024px-National_Rifle_Association.svg.pn

Icke då 🙂  😑 

(Finns ens NRA i Sverige...? 😲😳)

Jovars. Det blir av o till mest sommartid. Bra terapi det där ☺️

Gött ☺️

Inte så mycket för min del (Sig Sauer P226, 9mm). Vart mer back in the day när jag bodde i Norrköping tho 😄

Det är tur att man inte har nåt vapen hemma. Det vore lätt hänt att man sig ut på en liten shooting spree.

Känner någon så där ofta ska vederbörande definitivt inte äga någon typ av vapen 😑

Postat

😠 Otrogna!

Det kan bara finnas en Längstah och Längstah är större än något annat, den av skapelsen oberoende, av vilket alla beror och det finns inget som kan liknas vid den.

Ve dem som andra Längstah har än Längstah. Du skall inga andra Längstah ha än Längsta.

Du skall inte heller ha begär till din nästes kaffe.

Läs på era CHAEia lagar.

(ja det är ungefär så där det går till på riktigt också ☺️ )

Vetenskapens Värld idag om...

😳 De ser ut som någon slags alterenativt Power Rangers...

... dessutom är det Homeland dag idag, d e d d e. 😑

Postat

Gött ☺️

Inte så mycket för min del (Sig Sauer P226, 9mm). Vart mer back in the day när jag bodde i Norrköping tho 😄

Känner någon så där ofta ska vederbörande definitivt inte äga någon typ av vapen 😑

Gôtt! Det har blivit lite mindre pga orsaker men försöker komma till skjutandet så ofta jag kan. Det blir mer nu när vädret blir goare.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.