Bluddrik Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Skriva gärna vad du får för svar, om du får något. Vore intressant. Men vad exakt skrev du till journalisten? Lär inte få nåt svar. Var riktigt sadamförbannad när jag skrev till honom, så det är kanske bäst för Längstahfriden att inte lägga in drapan här.
Micke H Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Neal Morse är fan jävligt bra asså. Asså lixom, ja ba WOAAAAAAH GWÄÄÄÄÄÄÄH
slejnard Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Neal Morse är fan jävligt bra asså. Asså lixom, ja ba WOAAAAAAH GWÄÄÄÄÄÄÄH Jo han är grym! -.- .--. -.. 😆 JAG HAR KAFFE! 😮
Memphis Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 (redigerat) Jag med! 😠 Det etiopiska guldet 🥰 Redigerat 3 april 2017 av Memphis
Bluddrik Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Jo han är grym! 😆 JAG HAR KAFFE! 😮 Du hade ju slutat.
slejnard Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Du hade ju slutat. Det var ett aprilskämt. Gick du på det!? 😄
Bluddrik Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Det var ett aprilskämt. Gick du på det!? 😄 Det borde man ju inte ha gjort. Av missbruk följer lögner.
Bluddrik Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 😮 Micke H hälsar att han inte koms in på längstah! Varför då? Har han blivit avstängd?
slejnard Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Är du inte med i längsta på Facebook Bluddrik? Man skriver bara där när forumet ligger nere ☺️
Bluddrik Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Är du inte med i längsta på Facebook Bluddrik? Man skriver bara där när forumet ligger nere ☺️ Nä. Vad är det?
Dark Of Light Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Det borde man ju inte ha gjort. Av missbruk följer lögner. Du låter närmast besviken? ☺️
Dark Of Light Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Sprängning i tunnelbanan i st Petersburg. Ja fyfaen vilken smäll.
Bluddrik Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Bjöd in dig ☺️ Lite konstigt. Vi hade ju Mickes forum till det.
CHAE Postat 3 april 2017 Trådstartare Postat 3 april 2017 Jag har inte fattat riktigt, men är du också en sån där NRA-kille? Icke då 🙂 😑 (Finns ens NRA i Sverige...? 😲😳) Jovars. Det blir av o till mest sommartid. Bra terapi det där ☺️ Gött ☺️ Inte så mycket för min del (Sig Sauer P226, 9mm). Vart mer back in the day när jag bodde i Norrköping tho 😄 Det är tur att man inte har nåt vapen hemma. Det vore lätt hänt att man sig ut på en liten shooting spree. Känner någon så där ofta ska vederbörande definitivt inte äga någon typ av vapen 😑
Dark Of Light Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 😠 Otrogna! Det kan bara finnas en Längstah och Längstah är större än något annat, den av skapelsen oberoende, av vilket alla beror och det finns inget som kan liknas vid den. Ve dem som andra Längstah har än Längstah. Du skall inga andra Längstah ha än Längsta. Du skall inte heller ha begär till din nästes kaffe. Läs på era CHAEia lagar. (ja det är ungefär så där det går till på riktigt också ☺️ ) Vetenskapens Värld idag om... 😳 De ser ut som någon slags alterenativt Power Rangers... ... dessutom är det Homeland dag idag, d e d d e. 😑
Dark Of Light Postat 3 april 2017 Postat 3 april 2017 Gött ☺️ Inte så mycket för min del (Sig Sauer P226, 9mm). Vart mer back in the day när jag bodde i Norrköping tho 😄 Känner någon så där ofta ska vederbörande definitivt inte äga någon typ av vapen 😑 Gôtt! Det har blivit lite mindre pga orsaker men försöker komma till skjutandet så ofta jag kan. Det blir mer nu när vädret blir goare.
Recommended Posts