Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kanske precis beställde en ny studiodator för 38.000:- Dyrt som h-vete.

Är du osäker på om du klickade sänd? Alkolås på datorn kanske?

Postat

Man var inte bara tvungen att blåsa i apparaten utan även åstadkomma ett hummande ljud, och han hummade väl fel på nåt sätt,  Följden blev att han ibland hade skitsvårt att få igång bilen.

En gång skulle han hjälpa mig att storhandla, men det slutade med att vi fick knalla hem med kassarna.

😄 Hummande ljud? WTF? Man var tvungen att vara tonsäker alltså? Rent av ha sång anlag?! 😛 

Ja, djävlar...

"Ja, kan du inte hålla en ton så är du antagligen för full för att köra, då får du gå hem."

Lika träffande som drloops svar i "Jag vet inte om jag kan sjunga" tråden.

"Kanske kan funka om gitarrerna också är ostämda på rätt sätt..."

Postat

Dessutom tyckte han att det var pinsamt att bli sedd så han parkerade på alla möjliga konstiga platser och satt och hukade ner sig med det där munstycket.

Postat (redigerat)

Nåt speciellt med eftersom den är så dyr?

Den bästa iMac 27" som finns nu.

Retina 5K skärm. 4gHz 4kärnig i7, 32gb ram. Massor med videominne till våra videoprojekt. Mhmmmmm.

Redigerat av Naymari
Postat

Retina 5K skärm. 4gHz 4kärnig i7, 32gb ram. Massor med videopuben till våra videoprojekt. Mhmmmmm.

Varför behöver du en sån?

Postat

Varför behöver du en sån?

Att göra musik på. Så man kan lägga mer fokus på att vara kreativ än att sitta och vänta på, eller begränsas utav datorktaft.😑

Postat

Just nu sitter jag på en laptop som börjar bli till åren. Lägger säkert en halvtimme varje arbetsdag på att vänta in datorn eller liknade problem som uppstår av begränsningen. Den kommer höja produktiviteten så den kommer betala tillbaka sig själv ganska fort.

Postat

Kanske precis beställde en ny studiodator för 38.000:- Dyrt som h-vete.

Retina 5K skärm. 4gHz 4kärnig i7, 32gb ram. Massor med videominne till våra videoprojekt. Mhmmmmm.

Wow! 😮  Grattis till köpet, Nay 🙂  😄 

Postat (redigerat)

@DoL Blir det mycket tid på skjutbanan för dig?

Redigerat av CHAE
Postat

Att göra musik på. Så man kan lägga mer fokus på att vara kreativ än att sitta och vänta på, eller begränsas utav datorktaft. 😑

Om du behöver den för att vara snabb är det väl en bra investering. Tänker bara att en dator för högst 20 000:- borde funka, men det kanske bara är i PC-världen?

Postat

Om du behöver den för att vara snabb är det väl en bra investering. Tänker bara att en dator för högst 20 000:- borde funka, men det kanske bara är i PC-världen?

Att den är snabb och klarar hög belastning är ett måste. Jag kan lätt dubbla priset om jag går till Mac Pro. Men denna skall vara en av de bästa macarna någonsin enligt geekbench.

Sen leasar vi den på firman också, vilket betyder att vi om 3år kan byta den mot det senaste med samma utgift. Blir som en förhöjd studiohyra. 😑

Postat

Morrn morrn. Må må måndag igen.

Sista veckan före påskledigheten. Känns bra.

Nån av er shooters som gjort en Runar nån gång?

Postat

Morn´ & kpd.

Nån av er shooters som gjort en Runar nån gång?

Njaahhh... I ungdomens vilda luftgevärsdagar hände det väl att en och annan gråsparv fick sätta livet till, just på det där sättet. Sedan har man ju avlivat dödssjuka husdjur men sällan med skjutvapen och än mer sällan genom köksfönster. Detta skedde med sådan kadens att jag blev känd som "gårdsbödeln" ett tag 😐 Låter som sådant där som man skrämmer olydiga barn med. 😛

Undantaget för skjutvapenregeln var några "tam"råttor som en kvinnlig bekant ägde. De började käka på varandra ja råttorna alltså, och uppgiften för mig bestod i att avliva dessa. Valde att låna ett salongsgevär. Kan säga så här efteråt att ett 22 kalibrigt vapen var i klenaste laget. Har numer full respekt för råttor. De tål en hel del, "tama" eller ej. 

Postat

Njaahhh... I ungdomens vilda luftgevärsdagar hände det väl att en och annan gråsparv fick sätta livet till, just på det där sättet. 

Ska vi gå in på sånt så sköt jag en snok som simmade i ett vattenfyllt gruvhål en gång, men det har jag säkert berättat om.

Postat

Det är en av grejerna som gör mig förbannad. När det gäller MC-gäng hänger man ut folk med namn och bild. En annan sak är att journalisten lyckas förvandla allt till en djävla gråtvals, och det är bara början.

Får se om man får svar.

Skriva gärna vad du får för svar, om du får något. Vore intressant.

Men vad exakt skrev du till journalisten?

Postat

Ska vi gå in på sånt så sköt jag en snok som simmade i ett vattenfyllt gruvhål en gång, men det har jag säkert berättat om.

Berätta!! 🙂

Skriva gärna vad du får för svar, om du får något. Vore intressant.

Men vad exakt skrev du till journalisten?

Ja, vad skrev du Bludd? Kul att veta hur sådana där tänker (om möjligt).

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.